Vraag

hulp voor pakketje

  • 8 September 2021
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kan iemand zien wat ik heb gekocht op een pakketje van bol.com?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @TheGM,

Nee het komt altijd in een niet doorzichtige doos en op je bankrekening zal er alleen staan dat je iets hebt gekocht op bol.com niet wat. Ik weet niet of je dat al doet, maar volgende keer kan je het misschien bij een pakketpunt aflaten leveren zodat je ouders het niet per ongeluk openen.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Hey! thanks vor je reactie, heb nog een vraagje als ik het ergens laat bezorgen kan ik het dan gewoon ophalen? dus ik hoef niks te laten zien? want heb het nog nooit gedaan (dus moet ik iets van id ofzo laten zien?)

Heyy

 

als ik het ergens laat bezorgen kan ik het dan gewoon ophalen? dus ik hoef niks te laten zien? want heb het nog nooit gedaan (dus moet ik iets van id ofzo laten zien?)

Je moet volgens mij wel je ID laten zien bij een afhaalpunt om te bewijzen dat jij echt de persoon bent die het pakketje heeft besteld.. Je kan het best altijd je ID meenemen voor de zekerheid en je zal het vanzelf merken of je je ID ook echt moet laten zien :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Nog een kleine aanvulling: het ligt er een beetje aan of het door bol.com geleverd wordt of via bol.com gekocht wordt. Externe bedrijven die verkopen via Bol willen in sommige gevallen er weleens opzetten wat erin zit. Echter, in de meeste gevallen staat er enkel je adres e.d. op, niet de inhoud.

Reageer