Skip to main content

hoi Er word altijd homo naar mij ge roepen en ze vinden dat ik er zo uit zie en mijn. Vrienden vinden dat ook maar ben ik het of niet ik heb 4 exen het zijn meisjes maar door hun ben ik gaan twijfelen hoe weet ik of ik homo ben 

Alvast  bedankt 

Mijn moeder heeft een keertje tegen mij gezegd: “Val je op jongens? dan ben je of Homo of Bi. val je ook op meisjes dan ben je Bi. vind je je eigen geslachtsdeel walgelijk dan ben je trans".  of mijn ma gelijk heeft, ik denk het wel.

Oke Dankjewel 

Hey kerel, ik heb hetzelfde hoor. Menig mens dacht dat ik gay was, en ik ging daar ook door twijfelen. Moet je je niks van aantrekken joh. Zie het zo: krijg je een stijve van een man of een vrouw? Wat maakt je opgewonden?

Oke Dankjewel. Denk je daar nog steeds over na of is dat gevoel niet meer? Ik krijg het niet uit me hoofd, vind het echt moeilijk?

Hi 

laat ze lekker lullen joh 

jij bent jezelf en jij maak je eigen keuzes en dan maak jij ook uit op wat je/wie (je) valt

en wat jij denkt/doet/beslist is ook zo voor jou 

Groetjes 

Oke Dankjewel, maar het is echt vervelend als ze dat iedere dag zeggen. Maar dan is het toch niet zo gek dat ik daar over ga twijfelen 

Hi 

snap ik 

dat is het ook, maar jij kan dan doe alsof je ze niet hoort 

of iets anders

en zeg het maar tegen iemand die niet zo over jou denkt 

Groetjes

Dat heb ik al gedaan en dat is 1 van mijn exen en negeren is echt lastig  maar Bendankt maar kan het ook zo zijn dat ik alleen maar in pak naar school komt?

@Hoi14 sorry voor de late reactie. Nee hoor, ik zit er niet mee. Zoals ​@Ik denk met je mee al heeft gezegd, trek je niks van die gasten aan. Jij weet wat je wil, zij niet. Je kan het gozert. Maak ze gek!

Oke maak niet uit voor het laat reageren Oke Dankjewel 

Hey,

Luister daar maar niet naar. Je weet zelf wel wat je leuk en niet leuk vindt, dat zijn hun zaken helemaal niet. Er is geen manier om er homo uit te zien, en je bent prima zoals je bent. 

Als je het nog niet weet is het belangrijk om er geen druk achter te zetten. Je komt er uiteindelijk toch wel achter. Elke seksualiteit is goed, zolang jij er maar comfortabel mee bent.

Oke Dankjewel 

Reageer