Vraag

Homo of Bi

  • 20 December 2020
  • 8 reacties
  • 275 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik zit dus met een ding. Ik weet al een lange tijd dat ik homo ben, en ik wil echt uit de kast gaan komen zodat mensen weten van 'hé hij is ook homo'. Maar nu begin ik te twijfelen of ik misschien meisjes ook geil vind. (Ik denk het niet, maar I'm not sure). Het is ook zoiets als dadelijk iedereen weet dat ik homo ben, en dat ik dan alsnog een meisje leuk vind. Zo van haha grapje.

Dus, iemand ervaring of tips of idk... alle hulp is welkom

Want ik wil niet lang meer wachten en tijd verspillen

 

Groetjes,


8 reacties

Ps, misschien goed om te weten...

Ik ben 16 jaar, zit in vijf VWO en ben niet zo'n standaard gay-type (sorry als ik nu iemand beledig, maar goed voor jullie beeld). Daarnaast heb zowel jongens- als meisjesvrienden en is mijn hobby hardlopen.

 

Iemand?

Het is heel moeilijk te zeggen voor ons. Het ligt echt aan wat jij voelt en dat kunnen wij niet zien. Het zou kunnen dat je bi bent met een voorkeur voor jongens.

@J8j8 

Ja snap ik, ik dacht misschien heeft iemand wel hetzelfde gehad en heeft hij tips ofzo. Maar thx

Je hoeft niet per se uit de kast te komen. Je kan ook gwn zeggen dat je queer bent ofz. Neem gwn je tijd je komt er wel achter.

Wat is queer?

Badge

Wat je ook kan doen is zeggen ik ben zoizo bi en misschien wel gay dat heb ik ook gedaan ik ben een meisje en vind meisjes Leuk maar ik dacht als ik zeg dat ik jongens niet leuk vind maar uiteindelijk blijkt toch van wel neemt niemand je serieus dus ik zij bi zoizo en als ik bijvoorbeeld over 20 nogsteeds geen jongens leuk vind ben ik waarschijnlijk gay

ik hoop dat dit helpt zo heb ik het inieder geval gedaan

Reputatie 3
Badge +2

Waarnschijnlijk is het te laat, maar als je uit de kast komt als gay kijkt echt bijna niemand raar op als je later zegt dat je toch bi bent en zelfs als je later zegt dat je hetero bent zal een groot deel van de mensen wel begreipen dat je even een strugle had met je zelf en je geaardheid en wie dat niet doet zou ik als ik jouw niet in mijn omgeving willen, maar ik ben jouw niet, dus ondanks dat ik zelf gay ben en ondanks hoe goed ik je ook zou kennen, ik weet niet wat er in je hoofd omgaat en dus ben jij de persoon die het antwoord op de vraag moet geven of je bi bent en ben jij de gene die besluit of je uit de kast komt.

Reageer