Skip to main content

homo

• March 9, 2026
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik worstel nog heel erg over of ik nou hetero, bi of homo ben.

Heel vele mensen schelden ook met homo ik wel er eigenlijk wat van zeggen maar dan zeggen ze van ja jij bent homo en ik vind dat heel vervelend terwijl zij dat dan dus niet weten, maar ik weet dan ook nooit wat ik dan moet zeggen misschien iets van nou wat zou daar dan mis mee zijn, maar ja dat levert alleen maar problemen op.

Ik hoop dat jullie advies kunnen geven!!

2 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

Het is erg dat er nog steeds mensen zijn die Homo als scheldwoord gebruiken, dat is zo’n middeleeuws gedrag. Zeker als je het zelf nog niet weet “wat” je nou precies bent kan dat idd erg rot overkomen. 

Tja, wat doe je eraan… ik zou zeggen laat ze schelden. Als het op school gebeurt kan je de zorgleerkracht (of hoe dat heet) inschakelen die dan wel de situatie moet begrijpen om te kunnen tussenkomen. Helaas zijn er op school (de mijne ook) een hele hoop ettertjes die omdat ze stoer willen doen binnen hun groep ettertjes, of slecht opgevoed zijn, of van godsdienstige reden absoluut andere mensen willen kwetsen. 

Ik denk dat je het maar over je heen moet laten komen, net als een paraplu als het regent , maar als het erg wordt dan hulp inroepen he

Forum|alt.badge.img+1

@Ander Okk dankjewel!!!!!!! ik heb het nooit zo bekeken😀

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-