Vraag

hoi ik weet mijn gender niet zeker

  • 30 January 2022
  • 7 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

ik weet niet zeker of ik BI ben dus mijn vraag is hoe hebben jullie je gender ontdekt????


7 reacties

Heyy, ik ben zelf 13 en lesbisch. Eerst heb ik een hele lange tijd gedacht dat ik bi was, maar uiteindelijk ging ik nadenken op wie ik ooit allemaal verliefd was. En toen bedacht ik me dat ik jongens eigenlijk alleen maar knap heb gevonden en niet echt gevoelens. Maarja zo was mijn ervaring, het kan bij iedereen anders zijn. Het hoeft ook niet op te schieten, en je moet het vooral niet dwingen. Op een gegeven moment weet je het gewoon.

Succes!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

Bedoel je bi gender of biseksueel? Want als je denkt dat je meerdere genders bent dus bijvoorbeeld vrouw en man dat niet verandert ben je bi gender. Maar als je je tot meerdere genders voelt aangetrokken ben je biseksueel en/of biromantisch. Ik kan je meer helpen als je zegt welke je bedoelt!

Hoi Lieverd ik ben al een tijdje er achter dak bi ben 🙂 en daar open over en t valt mee vind k. Ligt ook aan mn omgeving mn ouders enzo zijn er vet relaxd over maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. En bi is leuk want ik heb echt serieus dubbel zoveel te kijken op het strand en bij gym enzo 😉 en je merkt het vanzelf hoe je bent en wat je voelt is echt heel normaal ! :heart_eyes:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Hoi!

Bedoel je bi gender of biseksueel? 

 

ik ben biseksueel denk ik

Reputatie 4
Badge +3

Oke want dat is op wie je valt. Als je merkt dat je op meerdere genders valt dus bijvoorbeeld op jongens en meisjes, dan kun je zeggen dat je biseksueel bent.

Reputatie 1
Badge

Heyy, zelf ben ik hetero (dat denk ik tenminste). Er zijn veel mensen in mijn omgeven die homo, lesbisch of bi zijn (er zijn er nog wel meer, maar het is even niet noodzakelijk om dat te noemen). Mensen die homo zijn zeggen vaak: ik heb meisjes nooit echt leuk gevonden. Mensen die lesbisch zij zeggen vaak: ik heb jongens nooit echt leuk gevonden. Mensen die bi zijn vallen op allebei dus ik zou kijken naar op wie jij in het verleden verliefd bent geweest en wat je daar van vond.

 

Groetjesssss

Badge

Hoi 

Ik weet ook niet zo goed wat ik ben, ik heb een heel mooi meisje op mijn school en die vind ik stiekem wel leuk.

Mijn tip is: schaam je niet voor wie je bent, je bent zoizo geweldig ❤

Reageer