Skip to main content

Hoi!

Ik heb de laatste tijd steeds periodes dat ik me geen meisje voel en dat ik mijn borsten en gezicht haat. En ik vraag me af of ik genderfluid ben. Hoe wisten jullie dat jullie gender fluid zijn?

Ps. Sorry voor spelfouten

Hoi ik ben op zich niet fluid maar wel bi en ik voelde dat doordat ik in gr 8 op een meisje viel die sommige kenmerken had en nu verliefd ben op een jongen ( heb er ook verkering mee ) die ook die kenmerken heeft. Bepaalde ogen, haar, lach, interesses, gedrag, bouw, kan het niet helemaal precies zeggen. Maar daardoor merkte ik dat. En ik kijk ook naar dezelfde dingen bij j en m .  Benen, ogen, haar, handen, lach. alleen bij jongens valt me dan het buikje weer wat meer op en bij meisjes borsten. maar ik vind het allemaal heel mooi om te zien. En ik merkte dat en ik gaf er aan toe. Mijn ouders zijn gelukkig supportive dus dat scheelde. Ik besloot toen om het niet tegen te houden en het ook te laten weten aan mn klas enzo. En iedereen die me kent vind het nu heel normaal. maarja misschien heb je hier niks aan :blush:  maar het is wel naar dat je je gezicht haat lijkt mij dat hoop ik voor je dat dat niet blijft. Misschien kun je er over praten met iemand die je vertrouwt ? Ik hoop dat je er mee om kunt !

Lieve groetjes Ellen -xxx-
PS sorry als je hier niet zoveel aan hebt :blush:


@Ellen     -onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon-

 

Hoi, bedankt voor je reactie, maar wat jij zegt gaat over je seksualiteit en niet over je gender. Gender is dat je een meisje of jongen of transgender of non binair etc. bent. 


 -onnodige quote verwijderd- 

Excuus. :worried:  zat ik fout, sorry.


 -onnodige quote verwijderd- 

Geen probleem! Het was meer dat je het voortaan weet


Hey @Questioning 

Ik ben geboren als een meisje, maar voel me niet zo. Ik kan beter met jongens overweg en ik haat m'n borsten. Ik draag altijd jongenskleding of van die kleding die niet voor jongens en niet voor meisjes is. Ik wil kort haar (mag alleen niet van m'n ouders) maar door allemaal zulk soort punten ben ik na gaan denken. Ik wist eigenlijk nog nauwelijks dat er meer genders dan dat bestonden. Toen ben ik op een of andere manier op dit forum terechtgekomen. Ik schreef ook wel eens wat van m'n gevoelens enzo op. Die stopte ik meestal daarna in de papierversnipperaar zodat m'n ouders het niet zagen🙃 ze zijn er alleen wel achter gekomen uiteindelijk. Maar op dit forum las ik topics van mensen die trans zijn, of non binair of weet ik wel wat allemaal en ik ging kijken of ik mijn verhaal daarmee kon vergelijken.

Wat belangrijk is met zoiets is dat je eerlijk moet zijn naar jezelf.

Hopelijk heb ik zo een beetje je vraag beantwoord!

Ikke13


-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Bedankt voor het antwoorden! Die gevoelens van borsten haten zijn soms veel erger dus als ik er geen last van heb denk ik dat ik gewoon tegen mezelf lieg enzo… dus ik durf er ook niet echt over te praten.


Ik heb er zelf ook het ene moment meer last van dan het andere. Ik denk dat het ook aan je stemming ligt 


Reageer