Vraag

hoe weet je of je op het zelfde geslacht valt

  • 29 January 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Haii ik ben een meisje van14. En vraag me af of je al kan weten op deze leeftijd of je meisjes leuk vind?  Ik vraag mij dit af omdat ik nog nooit een meisje ben tegen gekomen die ik leuk vond, maar op Netflix series vind ik de meiden wel veel leuker dan de jongens! Kan ik dan nu al weten of ik misschien lesbisch ben of bi?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Haii ik ben een meisje van14. En vraag me af of je al kan weten op deze leeftijd of je meisjes leuk vind?  Ik vraag mij dit af omdat ik nog nooit een meisje ben tegen gekomen die ik leuk vond, maar op Netflix series vind ik de meiden wel veel leuker dan de jongens! Kan ik dan nu al weten of ik misschien lesbisch ben of bi?

ja hoor kan al op jouw leeftijd, het kan bij films zijn dat je er zo achter komt dat je bi bent. maar zolang je in het echt geen meisje leuk vindt zou het ook kunnen dat je om dat je bijvoorbeeld de film heel leuk vindt de mensen ook gewoon leuk vindt.

Maar ik zou het pas echt zeggen dat je bi bent als je ook in het echt een meisje leuk vindt. Maar het zou dus best wel kunnen ja

groetjes sillie78:heart:

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

hi je bent zeker niet te jong hoor ik wist het al op mijn 11e sommige weten het pas op hun 20e maar dat is voor iedereen anders.

laat je door niemand vertellen dat je te jong bent

groetjes, mij

Heyy,

Persoonlijk werd ik voor het eerst verliefd op een vrienden van mij, en niet van films enzo. Toch wist ik al vrij vroeg, rond groep 6 denk ik, dat ik meisjes ook best leuk vond. Zeker nu ik daadwerkelijk uit de kast ben gekomen en met trots kan zeggen dat ik bi ben, vallen ook de meiden online (films en series) mij op :)

Voor jezelf ontdekken ben je nooit te jong! 

Ik wens je veel succes met de zoektocht naar wie je wel en niet leuk vind.

Liefs, Liesjepiesje 

Reputatie 2
Badge +1

haiiii

je bent zeker niet te jong hoor <3

ik zou zeggen, val jij dan ook echt op meisjes, als in zou je een meisje leuk vinden? je hoeft niet verliefd te worden om dat te weten, maar ik zou van die meiden in je hoofd bedenken die je leuk zal vinden. zelfs als je straight bent heb je het bepaalde soort mensen waar je op valt. Bijv sommige straight meiden vallen alleen op six pack jongens en sommige juist niet sommige straight jongens vallen op meiden met lang haar en sommige op meiden met kort haar. Jouw type kan je natuurlijk niet in een keer zien (behalve als die echt overal is) dus ja ik zou gwn als eerste kijken of je op een soort type valt en dan meerde soorten types bedenken en bedenk ook die ideale droom meid

 

xxx

Reageer