Vraag

hoe weet je of iemand ook lesbisch is

  • 21 February 2024
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hey, ik ben 12 jaar bijna 13. Ik denk dat ik lesbisch ben alleen ik weet het nog niet 100%  nou zou ik heel graag een relatie met een  meisje willen hebben om te kijken of het echt iets voor mij is. Alleen hoe weet ik nou of iemand anders ook lesbisch is? Ik loop niet even naar die gene toe zo van "hey ben jij lesbisch" als iemand tips heeft, alsjeblieft deel ze met me!

Groetjes nobody.2011


4 reacties

Badge

hey ik ben ook een meisje heb de zelfde leeftijd en ik ben ook waarschijnlijk lesbisch. ik  heb zelf wel een vriendin gehad. ik was echt heel erg verliefd op haar ik heb het zo gedaan: we waren al behoorlijk close als vrienden en we werden opgeven moment echt heel close zoals beste vriendinnen die elkaar echt vertrouwen we vertelden elkaar bijna al onze geheimen en we gingen dus een keer logeren en deden truth or dare ik vroeg aan haar of ze een crush had en ze zij ja toen vroeg ik jongen of meisje en ze antwoorde met meisje en ze zij meisje zij vroeg het zelfde aan mij en toen vroeg ik wie en ze zij mijn naam. jij zou het zelfde kunnen doen ik zou het wel alleen doen als je ook echt verliefd op iemand bent ik begrijp dat het heel leuk is om een relatie met iemand te hebben  ik zou het wel alleen doen als je ook echt verliefd op die persoon bent 

ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Badge

Thx Ik ga het proberen ik laat je weten als het gelukt is ❤️

Gr jojanneke

Ik ben zelf een jongen dus neem alles wat ik zeg met een korreltje zout, mannen zijn vaak een stuk directer dan vrouwen…

 

ja ik zou dus wel gewoon naar haar toe lopen en vragen of ze lesbisch is. Als ze dat een rare vraag vind en niet lesbisch is, zal ze het waarschijnlijk als een compliment opvatten dat een ander meisje in haar geïnteresseerd is.

 

je zou de vraag ook anders kunnen stellen, door bijvoorbeeld gewoon naar haar seksualiteit te vragen. 
 

in mijn ervaring helpt een heel onhandig sociaal doolhof maken om achter informatie te komen niet, dus het direct vragen kost gewoon de minste moeite en angst.

Reputatie 4
Badge +2

Het is wat lastiger inderdaad om bij een meisje te zien of ze lesbisch is of niet. Meiden zijn al anders met elkaar dan jongens. Ik ben zelf lesbisch en heb een vriendin. Het meisje waar ik nu verliefd op ben en een relatie mee heb, wist van mij niet dat ik lesbisch was en ik niet van haar. We waren al jaren gewoon vriendinnen. Toen we een keer samen bij haar waren begon ze mij ineens te zoenen uit het niets toen we wat drank op hadden en melig waren. Ik was even helemaal verbaasd en toen zei ze dat ze mij heel leuk vond ook anders dan vrienden. En sindsdien hebben we een relatie. Maar ik heb nog steeds niet dat ik bij andere meiden zie dat ze bi of lesbisch zijn. Terwijl je bij jongens best snel ziet dat ze gay zijn

Reageer