Vraag

Hoe weet je of iemand gay is?

  • 28 November 2022
  • 14 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi,

Ik ben er laatst achter gekomen dat ik gay ben. Nu heb ik een crush op een jongen, maar ik weet niet of hij ook gay is ( denk het helaas niet). Hoe weet je nou of iemand anders gay is? 
 

Gr. Anoniem


14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ben je al bevriend met die jongen? Zo nee dan zou je daar mee kunnen beginnen. Op die manier kun je wat meer over hem te weten komen.

Reputatie 1
Badge +3

Hallo Tim,
 

Ik ben een soort van bevriend met deze jongen. Ik praat af en toe wel met hem, maar hij behoort niet tot mijn goede vrienden. Daarnaast weet niemand dat ik gay ben trouwens. Hoe zou ik dan onopvallend ervoor kunnen zorgen dat hij mij ook leuk gaat vinden. Ben jij zelf ook gay trouwens.(hoef je niet te beantwoorden als je niet wilt)

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou toch eerst uitzoeken of hij hetero is of niet. Dan weet je iig of je kans maakt. Je kan eens met hem over meisjes beginnen en kijken hoe hij dan reageert. Ik ben zelf bi trouwens.

Reputatie 1
Badge +3

Oké, bedankt. Ik zal kijken wanneer ik hem op school zie of ik een gesprek daarover met hem kan beginnen.  Ik laat het wel weten als ik weet of hij hetero is of niet.  
 

Nog wat vragen,

Heb jij het wel eens meegemaakt dat je een jongen leuk vond, maar dat hij hetero bleek te zijn.

Weten de mensen om jou heen dat je bi bent en zoja, hoe heb je dat dan verteld?

 

Gr. Anoniem 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

(Onnodige quotes verwijderd)

Ja dat heb ik wel eens meegemaakt. Dat is ook het nadeel van gay/bi zijn. Je moet altijd extra uitzoekwerk doen bij jongens. Maar daar moet je je nooit door laten tegenhouden als je een jongen echt leuk vind.

De meeste mensen die mij kennen weten dat ik bi ben. Ouders en vrienden heb ik het gewoon verteld en ik heb het later in mn insta bio gezet dus dan komen er ook genoeg mensen achter. 😄

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey 

Ik kijk meestal naar hun gedrag en ik bekijk hun insta en snap dan kan ik altijd wel zien of iemand gay is of niet (ik ben zelf ook gay) 

 

heel veel succes en ik hoop dat die jongen bi of gay is voor je 

groetjes 😀

@anoniem123987 je zou hem een hint kunnen geven zo van wat vind je Adam Lambert zijn Nummer Ghost Town?

Reputatie 7
Badge +15

Vertel je vrienden en omstanders eerst dat jij GAY bent. Onderzoek ook of hij ooit een vriendje/of vriendin heeft gehad

 

groetjes

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge +3

Oké bedankt allemaal 

Hoi!

Als ik jou was zou ik eerst proberen goed bevriend met hem te raken. Dan kan je vragen of hij weleens een relatie/ crush heeft gehad. En dan hopen dat hij wel eens een relatie met een jongen of een crush op een jongen heeft gehad.

Hopelijk heb je hier wat aan:)

Grtz, 

SammieSam

Reputatie 1
Badge +3

Bedankt voor je advies Cody13

gewoon vragen lijkt me

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anoniem123987,

 

…….. Nu heb ik een crush op een jongen, maar ik weet niet of hij ook gay is ….. Hoe weet je nou of iemand anders gay is? 

ik herken het gevoel en dan vraag ik me dat ook altijd af. Soms denk ik het te weten, maar dat is dan alleen een gevoel en weet ik nog niet echt of het zo is… Ik weet dat je het kunt vragen aan die jongen, maar dat doe ik eigenlijk nooit meer gelijk zo rechtstreeks, omdat ik toen merkte dat die jongen er een beetje van schrok leek het wel en toen zoiets zei van….huh, hoe kom je daar nou bij en dan veel later hoorde ik dat ie wel gay was. Ik denk dat ie er nog niet open over durfde te zijn of het zelf ook nog niet precies wist toen ik het vroeg… Hij schrok ervan en we hebben toen ook helemaal nooit meer iets van contact gehad en eigenlijk vind ik dat wel jammer.

Wat ik nu wel  probeer te doen als ik een jongen leuk vind is om hem eerst beter te leren kennen…..ik vind hem dan zo interessant en leuk dat ik ook al blij zou zijn als ik vaker bij hem ben en hem beter leer kennen. Als hij dan niet gay is of wel gay maar niet op mij valt dan heb ik nog altijd een leuke vriend misschien, ook al wordt het geen liefde.

Zelf ben ik er wel redelijk open over dat ik op jongens val, maar het is nou ok weer niet het eerste wat ik tegen iemand zeg. Als iemand het vraagt geef ik wel eerlijk antwoord

Het is soms lastig om te weten wat je het beste kunt doen. Voor mij werkt het beste om elkaar eerst beter te leren kennen. Vaak vraag ik die jongen die ik leuk vind dan mee naar huis of zeg dat ik nog ff de stad in moet en of ie zin heeft om mee te gaan en dat ik hem trakteer op een milkshake ofzo.

Ik heb nog nooit echt verkering gekregen daardoor, maar dat ligt ook weer een beetje aan mezelf, omdat ik dan denk, 'dan zit ik aan 'm vast en ben ik mijn vrijheid kwijt’ . Ja, I know, ik overdrijf soms wel, ergens wil ik hem, maar als ik 'm dan bijna heb, houd ik weer een beetje afstand. 

Ik ga nu met een paar jongens om en heb FWB met ze. Dat voelt wel fijn, maar dat is uiteindelijk niet wat ik nog jaren wil, denk ik.

Miss omdat ik mezelf nog een beetje te jong vind voor een echte relatie dat ik twijfel en het doe zoals het nu gaat, idk.

Dus, ik zou een beetje doen als @tim16  en @Cody13 .

 

Als je er nog meer over wilt weten zou je ook kunnen kijken op

https://nl.wikihow.com/Er-op-een-subtiele-manier-achter-komen-of-iemand-homo-is

 

Hopelijk heb je er iets aan.

Heb je hem al beter leren kennen de laatste tijd of is je crush een beetje over gegaan. Dat heb ik wel, dat ik eerst helemaal stapel ben en dan later van die wolk af val en weer met beide benen op de grond sta en denk waar ben je mee bezig…..😀

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 1
Badge +3

Super bedankt micky mouse house

Reageer