Skip to main content
Vraag

hoe weet je of een vriend op jongens valt?

• November 8, 2025
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe weet je of iemand homo is want ben zelf ook homo mr hoe weet je dat? Want ben eigelijk best wel benieuwd 

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 9, 2025

Je kunt het alleen weten als een jongen verkering heeft met andere jongens of soms met andere jongens kust of seks heeft of zegt dat hij gay is.  Voor de rest zijn er geen tekens die tekenen waardoor je zeker weet dat iemand gay is.  Sommige gays gedragen zich  heel vrouwelijk maar de meesten niet.  Vraag het hem.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

Ik denk dat je het niet kan zien, sommige jongens zijn super girly (zoals ik zelf ook nog wel) maar ik dacht vroeger zo van oh die is vast en zeker gay, maar twee jaar later fzo is heel die girly-look eruitgegroeid. Van andere had ik het helemaal niet gedacht vanwege dat ze super macho zijn maar dan achteraf hoor ik dat ze gay zijn… Dus je kan het niet zien.  Gays komen in alle soorten zegmaar  (en heteros naturlijk ook he)

mss moet je er mee praten en dan zo’n beetje voorzichtig over Het Onderwerp beginnen en zien wat ze zeggen

MissingNo
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 14, 2025

Typisch gezien is het niet aan de buitenkant te zien. Zelf heb ik ervaren dat zolang je respectvol blijft gewoon kunt vragen, of afwachten tot ze het je zelf vertellen.