Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen en zit nu in het tweede en vind iemand uit mijn klas leuk, maar ik weet niet of hij ook op jongens valt. Heeft iemand ervaring/tips ?

Hey.

Eerst en vooral zou ik opletten met hoe je deze persoon gaat benaderen, doe het niet als je denkt dat deze persoon misschien homofobisch zou kunnen zijn. (ook al is het 2024, blijf voorzichtig!)

Hier zijn enkele ‘tekenen’ die ik vooral bij mezelf en andere gay-jongens zie:

• handen vaak in de mouwen (weet ik niet zeker natuurlijk maar valt mij persoonlijk op!)
  • komt goed overeen met meisjes
  • kijkt vaak naar jongens (i mean ofc.)

Deze tekenen KUNNEN erop wijzen, daarmee wil ik niet zeggen dat het onmiddelijk ook zo is.

Ga ook na, wat denk je zelf? Zegt je gevoel dat hij gay is?

Een andere manier kan zijn om gewoon proberen vrienden te worden en zo beter te kunnen observeren.

Hopelijk helpt dit je even verder.

hoiiiiiiii, OMGGG IK heb hetzelfde probleem. dus ik ben lesbisch en er is een meisje in mijn klas waar ik verliefd op ben. maar dus het ding is dat ze heel lief is tegen me en soms me aanstaart (super cute) 

je kan miss ook aan een vriend van hem vragen (en eerst denken van zijn die vrienden niet homofobisch. je kan ze eerst vragen maar ik denk niet dat je ze kan vertrouwen)  als hij de tekenen heeft van ​@HelpfulSoul5 mooie reactie dan kan je hem vragen. probeer dichterbij hem te komen (qua zitplek in de klas of close als vrienden) en dan kom je er wel achter!🎵😊

veel successs loevvv julliee,

nachtbloempje

Reageer