Vraag

hoe weet ik zekr of ik hetero ben?

  • 14 January 2021
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

heyy

 

ik ben een meisje van 13 jaar en sinds kort ben ik er niet meer helemaal zeker van of ik hetero ben.
ik voel me steed meer aangetrokken tot een bepaalt soort meiden Maar nog steeds ook tot jongens.
ik zou geen sexuele handelingen wilen met een vrouw maar wel met man. maar voel me wel aangetrokken. 

dus heeft iemand mischien tips hoe ik er gemakkelijker achter kan komen of ik hetero of bisexueel ben?

 

av bedankt 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoi hoi, ik snap wat je voelt ik heb het zelfde ik kijk vaak naar meiden maar val denk ik nog steeds op jongens maar weet het niet zeker. ik zou zeggen ga het ontdekken je kan ook bi zijn dat je op jongens en meiden valt. ik weet niet echt hoe je erachter kan komen want ik ben het zelf ook nog aan het ontdekken.

groetjes xx

Reputatie 1
Badge

Hey

Je kan zijn dat je misschien bi of panseksueel bent. Soms kom je er pas in de puberteit achter op wie je valt, dat is heel normaal. Als jij je aangetrokken voelt of verliefd wordt op een meisje is dat prima. Je kan ook een relatie met een meisje aangaan en kijken hoe dat voor jou voelt.

XX

 

Hey! 

Het is heel moeilijk om nu met zekerheid te zeggen of je al dan niet hetero bent. Ik begrijp zeker je twijfels hierover en dat je het graag wilt weten. 

Toch is het meestal iets wat je zult ontdekken door te experimenteren met zaken en te zien hoe alles wat evolueert, of je je bv. aangetrokken blijft voelen tot meisjes of niet als je ouder wordt. 

Dan kun je daar het label hetero, lesbisch, bi, pan,... op plakken, maar het is nu vooral belangrijk jezelf te blijven en er van te proberen genieten. 

Groetjes

Lot

Badge

Heyy, het is heel normaal om het nog niet zeker te weten. Ik begon toen ik 11 was met twijfelen en ik wist het pas zeker toen ik 13 was. Probeer je vooral niet te haasten, neem je tijd, je komt er wel achter :) 

 

Reageer