hoe weet ik zeker dat ik transgender ben?

  • 8 April 2022
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal!

 

ik denk dat ik transgender ben, maar ik weet nooit iets zeker omdat ik ben onzeker over alles.

soms denk ik het zeker te weten na een tijdje ga ik er aan twijfelen.

 

ik had voor mij 11e al meisjes gedrag, zoals een pop, eenhoorns, meisjes horloge, meisjes naam op de spel computer, maar ook naar andere toe.

zoals ik keek winxclub.

 met andere kinderen gingen we het na spelen ik wilde techna zijn maar omdat ik een jongen was kreeg ik de vraag maar dat is een meisje toen zij ik dat ik sky was,

 

in groep 8 las ik een dagboek van een muts ik heb (bijna) alle boeken gelezen ik vond het geweldig, ik schaamde mij eigen er voor en hield het verborgen.

 

op de middelbare school tussen 12 en 16 jaar

 

ik schaamde me voor mijn buik tijdens omkleden bij gym ik hield mij buik in.

iedereen zegt dat ik dun ben ik vind van niet,

ik kreeg voor het eerst een snor ik vond het toen geweldig.

tijdens de activiteiten dag, moest ik een klim tuigje aan, ik schaamde me toen de vorm van mijn geslachtsdeel zichtbaar was omdat het tuigje strak zat.

ik krijg van bepaalde muziek een speciaal gevoel.(een fijn speciaal gevoel)

ik keek een winx club terug ik had daar echt gevoel bij met veel emotie .

 

eind puberteit na 16 jaar

 

ik maak onbewust of toch bewust vrouwelijke keuzes vrouwelijke dingen vallen mij als eerste op.

ik heb een hekel aan alles wat mannelijk is.

ik kan nog alleen naar vrouwelijke artiesten luisteren, ik heb geen plezier meer in jongens dingen.

ik wil al mijn lichaams haar weg laten laseren.

ik heb me zelf altijd al lelijk gevonden, maar nu is echt alles lelijk aan me zelf vooral alle mannelijke kenmerken, ik voel me eigen verbonden met vrouwelijke actrices.

ik vind mijn mannelijke gedrag verschrikkelijk en wil veranderen.

ik mis vrouwelijke kenmerken, normaal voel ik mij eigen fijn als ik me een meisje voel maar op dit moment vooral verdrietig.

ik kan me zelf niet meer aankijken zonder verdriet,  ik wil niet met mijn naam en jongen aangesproken worden, ik wor daar verdrietig van.

tijdens masturberen,  krijg dan een raar gevoel in/rond om de eikel (mischien een soa?) en  in me zelf, ik kan niet meer echt geil worden.

mijn geslachtsdeel voelt niet van mij.

ik voel me eigen verdrietig en probeer niet te huilen ik probeer zo veel mogelijk alleen te zijn, ik heb er zelfs voor over om de klas uitgestuurd te worden.

ik gebruik op dit moment alleen dames parfum en draag af en toe dames kleding.

 

ik heb vaker getwijfeld over me zelf maar  nooit zo erg als nu.

ik praat op school met de jeugd werker en met mijn hojo buddy er over.

ik heb een negatief zelfbeeld en ik kan moeilijk tegen verandering.

ik ben paar keer echt depressief geweest in mijn leven (niet over dit)

ik heb al vaker in mijn leven gezegd dat ik lelijk/mislukt ben. (niet over dit)

komt het mischien door een negatief zelfbeeld of zie ik dit als oplossing voor al mijn problemen? ik kan over alles next level denken en er in doordraaien.

of ben ik echt transgender of non binaire?

 

hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 

alvast bedankt 


1 reactie

Hoi, het kan heel moeilijk zijn om te bepalen hoe je je nou eigenlijk voelt. Misschien moet je stoppen met proberen om overal een sticker op te plakken of alles in een hokje te plaatsen. Probeer gewoon jezelf te zijn, dus als jij liever als meisje wordt aangesproken, vraag dan of mensen dat doen. En als je graag dames kleding draagt moet je dat ook vooral doen. Misschien zijn dat goede dingen om mee te beginnen omdat je dat altijd makkelijk weer terug kan veranderen als het je niet bevalt. Ook bijvoorbeeld het scheren van je lichaamshaar kan je gewoon een keer proberen, het groeit toch vanzelf weer terug (helaas).  Als je dan nog het gevoel hebt dat je echt in het verkeerde lichaam zit kan je gaan nadenken over of je je lichaam wil laten veranderen maar neem vooral je tijd. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt 

Reageer