Vraag

Hoe weet ik of ik bi seksueel ben?

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

hoi, dit is mn eerste keer hier op het forum mr ik heb dus iets en ik moet het wel want uitgebreider typen!! 

Dus ik een 15 jarige meisje en ik ben rooms orthodox (niet streng) en mn hele familie is tegen lgbtq+, ik was dat ook mr ik vind het nu niet erg als iemd homo, lesbisch, trans of bi is. Ik kan nooit tegen mijn ouders zeggen dat ik bijvoorbeeld bi ben terwijl ik nog met ze onder hetzelfde dak leef en ik wil ook niet bi zijn.

Ik val op een jongen en hij valt op mij en zijn familie weet dat en ook mijn familie (zijn familie is christelijk, rooms-katholiek en italiaans), dus iedrn weet van ons zelfs onze beste vrienden mr sinds mijn 12 vraagt hij me elke jaar voor een relatie en ik zeg altijd nee (ik wil gw geen relatie tot mijn 16e, we hebben wel maar niet officieel)

en ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden maar nu twijfel ik er over want elke keer als ik een best wel knap meisje krijg ik een beeld in mijn hoofd waarin we zoenen en uitmaken maar dat heb ik ook met de jongen waarvan ik hou, zijn familie is ook heel streng tegen lgbtq+ en ze horen wel echt bij de rijsklui dus ik kan ook niet zomaar tegen hem zeggen dat ik me misschien aangetrokken voel voor het andere geslacht.

Ik wil ook geen problemen of comflicten door iets waarvan ik niet zeker ben en hij en ik hebben een goede relatie zonder problem of conflicten, dus hoe weet ik of ik bi ben?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @js1 

Je weet dat je bi bent als je verliefd word op een meisje.

Ik weet dat ik gay ben omdat ik in groep 8 verliefd ben geworden op een jongen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer