Skip to main content

Ik ben een meisje en op dit moment weet ik niet meer of ik bi, gay, of misschien wel iets anders ben. Ik heb sinds groep 7 al gehad dat ik (waarschijnlijk) een crush op 1 van mijn beste vriendinnen heb gehad omdat ik telkens moest denken: "Nee, ik vind haar niet leuk, ik ben een meisje, ik kan niet op meisjes vallen, dat mag niet." Nu ik hier al weken over na dejk realiseer ik me dat ik haar toch wel heb leuk gevonden. Ik heb ook al een keertje iets met een meisje gehad en dat voelde gewoon normaal, ook als ik met mijn beste vriendin van nu ben, denk ik de hele tijd: "Ik zou het zo niet erg vinden als je me nu zoent" Ik weet van haar dat ze waarschijnlijk ook bi is en we hebben het er samen al over gehad, ook weet ze het van mij. Maar het probleem, ik vind jongens, de meeste, ook gewoon leuk (denk ik, de enige crush die ik ooit op een jongen heb gehad was groep 7 en dat is al heel wat jaar geleden

 

Ik zelf denk eigenlijk dat ik of bi ben, of gay, of dat ik op persoonlijkheden val, ik weet niet hoe je dat noemt, dat ga ik verder nog uitzoeken. 

 

(Kleine bij punt, ook heb ik problemen met de gedachte: "Ben ik een meisje of een jongen? Of geen van beiden misschien?" )

Hoop dat ik hier wat antwoorden kan vinden!

Xx me~~

Zo te zien heb je nog niet zo veel mensen leuk gevierd dus ik zou wachten totdat je meer crushes krijgt dan is het makkelijker zeggen of je bi, gay of wat anders bent en met je gedachten of je een jongen of Meisje bent voor mij klinkt het of je non binair ben of genderfluide ofzo


Hoi!

Geef jezelf vooral de tijd! Ik heb ook heel lang zitten piekeren over of ik nu bi of lesbisch was… Het heeft best een tijd geduurd voordat ik het voor mezelf wist. Vaak is het ook gewoon afwachten en kijken wat er in de toekomst nog gaat gebeuren. Wacht tot je meer crushes gaat krijgen of tot je het voor jezelf duidelijker voor je ziet. 


Reageer