Skip to main content

Ik denk dat ik bi ben. Voor alle mensen die zo zij. Hoe wiste jullie dat jullie bi zijn en vanaf welke leeftijd wist je dit?

Bij mij kwam ik achter dat ik niet hetro was om dat ik een meid van me klas heel aantrekkelijk begon te vinden en dit had ik daar voor iegelijk  nooit gehad bij een hoop jongens

maar vind jongens nog altijd interstant maar vind de meiden nu intersanter en zo ben ik er achter gekomen  dat ik dacht dat ik bi was

maar daarna ben ik er achter gekomen dat ik ook op nonbinaaren en trans personen val door een vriend die een borst verwijderd operatie had ondergaan en die ook aantrekkelijk begon te vinden  en ook langen tijd mee samen ben geweest. 

 


Ik denk dat ik 12 was toen ik echt zei dat ik bi was, maar ik denk dat ik t al wel eerder wist alleen toen was ik er gewoon niet zo mee bezig. Ik wist het omdat ik op jongens en meisjes verliefd wordt. Ik ben nog niet verliefd geweest op een non binair persoon maar misschien wordt ik dat nog wel dus misschien ben ik wel pan 


Ik wist het al sinds ik 12 was of zo maar heb het pas sinds een jaar ook echt geaccepteerd voor mezelf. Ik was daarvoor alleen maar met meisjes bezig en had het ‘bi gedeelte’ eigenlijk helemaal weggestopt.


Ik wist dat ik bi was omdat ik eigenlijk non binair was dus ook nadacht aan dat ik jongens en meiden leuk vind ik wist het pas toen ik dit jaar 12 werd maar dat ik uit de kast kwam is mijn beste keuze. 


Ik wist het pas toen ik mijn eerste vrouwelijke crush kreeg. Ik begreep het toen nog niet zo heel erg want ik was pas tien, maar uiteindelijk vond ik het fijn om mij zelf biseksueel te noemen. 

ik heb op een of andere manier in die tijd zelf een vlag voor mezelf gekocht. 

Maar om heel eerlijk te zijn, om achter je seksualiteit te komen, is een soort van hele roadtrip😅

❤️

 


Ik struggelde altijd met mijn seksualiteit. Maar ik bleef vasthouden dat ik hetero was, omdat mijn familie streng gelovig is. Pas in 2022 ben ik gaan toegeven dat ik bi was, ik had research gedaan en had eindelijk een seksualiteit gevonden die bij me paste! 😍


ik kwam er achter toen ik 11 was, ik vond een jongen van me school leuk maar ik vond een ander meisje ook heel leuk, eerst wist ik niet wat het was en ik negeerde het maar nu weet ik zeker dat ik bi ben dus ja dat was het eigenlijk


Reageer