je kan toch gwn allebei voelen sorry als dit gemeen over komt maar laat die mensen gwn zo zijn
Things antis need to know about therians 1. WE ARE NOT FURRIES 2. We do not give a f*ck if you bark at us, youre just embarassing urself 3. Be original! All yall say is “Get the gun” or “hunting season” 4. Being a therian is not a choice 5. The only thing thats “wrong” with “our generation” is haters like u 6. No one actually wants to hear what you have to say about us 7. DO YOUR RESEARCH!!! Therians and Furries are different Okay baiii Signed
sorry trouwens als dit gemeen overkomt ik wil gewoon heel graag dat mensen ons begrijpen
@SecretpersonX ik vind je cool. Je steld de goede vragen waar veel anderen ook mee zitten en je bent open. Wat je van @Mara.the.therian ziet dat het een soort rebellie is “i'm running with my paws and breaking all the laws” We snappen allemaal dat ze niet letterlijk paws heeft, maar toch wel sommige wetten wil breken. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘢𝘯 𝙖𝙣𝙞𝙢𝙖𝙡, 🐾 𝘐𝘵'𝘴 𝙨𝙪𝙥𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙜𝙞𝙘𝙖𝙡! ✮ blijf vooral lekker jezelf btw is een soort van tegenstrijdigheid. Speciaal willen zijn en gewoon willen zijn. Magisch willen zijn snap ik zeker. Speciaal willen zijn daarmee ook en dit is hun vorm omdat te doen.
Hey Mara kan je het een beetje uitleggen dan waarom je een therian bent en wanneer dat zo gekomen is? Hoeft niet hoor maar kan wel.
hey @Stoppelbaartje tuurlijk therian is iemand die zich meer voelt als een dier dan als een mens we weten dat we mensen zijn alleen voelen dat er een dier in ons ziel zit gevangen ook kunnen we shiften dan kunnen we opeens ons gedragen als een dier ik heb nu uitgelegd wat het is en nu dus de echte vragen die jij stelde ik zou beginnen met wrm ben je een therian nou therian zijn is dus geen keuze je kan er niet voor kiezen want je bent er mee geboren je kan ook niet kiezen ik voel nu pijn in mijn arm gevoelens kun je niet kiezen e bij therian VOEL je dat er een dier in je zit oke nu de tweede vraag wrm dat zo gekomen is nou je bent er mee geboren je bent dus in je vorige leven dood gegaan als dier en zit nu in een menselichaam ik weet dat het dom is maar is helaas wel zo
Als je twee X chromosomen hebt ben je een vrouw. Heb je een X en een Y chromosoom dan ben je een man.
Daar zit niks buiten of tussen wat mij betreft. Het feit dat je je iets anders voelt betekend niet meteen dat je dat ook bent.
heyy
ik ben smokey en ik ben een therian. sommige mensen zien het als hun indentiteit. ik niet. ik weet dat ik een vorig leven heb gehad als kat, ik wil liever terug naar dat leven, tuurlijk weten therians dat hun lichaam van een mens is het is psychisch en geen ziekte ofzo. sommige therians vinden het leuk of een fijn gevoel geven om gear te dragen (straart, masker, etc) sommige therians doen quadrobics ( op handen en voeten lopen) maar als je iemand met een masker en een staart ziet hoeft dat niet perse te betekenen dat diegene een therian is.
er bestaan ook otherpaws ( mensen die gear dragen en quadrobics doen maar geen therian zijn)
er bestaan ook furrys (mensen die een eigen fursona hebben=eigen karakter en daarvan een pak maken=fursuit)
er bestaan ook mensen die otherhearted zijn dat betekend dat je je heel sterk verbonden voelt met een bepaald dier.
ik vind persoonlijk dat *sommige mensen te snel zeggen dat ze een therian zijn terwijl ze gear en quadrobics gewoon leuk vinden.
*met sommige bedoel ik dus lang niet iedereen.
gr smokey
je kan bijv geen connectie met je gender voelen en daarom geen gender hebben, of je comfortabeler voelen met they/them voornaamwoorden
Als je twee X chromosomen hebt ben je een vrouw. Heb je een X en een Y chromosoom dan ben je een man.
Daar zit niks buiten of tussen wat mij betreft. Het feit dat je je iets anders voelt betekend niet meteen dat je dat ook bent.
Hoi,
ik zie dat niemand echt antwoord op de originele vraag heeft gegeven.
Zoals @Iemand_00 al zegt, krijgt iemand bij de geboorte XX (vrouw), XY (man) of een afwijking (intersekse). Dit gaat echter over iemands geslacht en niet over diens gender.
Als je het idee hebt dat je gevoelens niet met je sekse overeen komt, ben je transgender (of transseksueel). Het is je eigen keuze om iets te doen hiermee (operaties etc. ondergaan) of niet.
Je hebt heel veel genders, soms kan het zijn dat je je meerdere voelt. Bijvoorbeeld bigender (twee genders). Dat zou je je kunnen voorstellen als bijvoorbeeld als je een ijsje gaat kopen, je zin hebt in een chocolade ijsje, maar toch ook vanille. Het is er gewoon, en dat is prima.
Er is ook wetenschappelijk bewijs dat bij de meeste transgender mensen hun brein structuur meer lijkt op die van de tegenovergestelde sekse. Transgender zijn is echt en valide.
Dus, @Iemand_00, ik zal nooit mijn meningen op iemand forceren, maar er is meer dan genoeg bewijs dat we echt bestaan, bovendien moet iedereen gewoon kunnen zijn wie ze (willen) zijn.