Skip to main content

Hoi, 

Ik ben dus omniseksueel en dit weten mijn vriendinnen. Zij reageerden hier echt heel goed op en waren ook blij voor me. Maar mijn ouders weten het nog niet en ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik het ze moet vertellen. Ik denk dat ik gewoon bang ben dat ze slecht reageren of me niet supporten. Dus hoe vertel ik het mijn ouders?

Ik denk dat ze het wel accepteren want je bent hun kind <3

Maar goed, een antwoord op je vraag. Ik zal een regenboog vlag kopen of maken, tenminste zo heb ik het vertelt want ik ben zelf lesbisch. Dan hoef je niet zo'n ongemakkelijk gesprek te hebben en kun je het toch laten weten.

Veel succes als je het gaat doen. Jij kunt dit! Xx


Heyyyy, ik heb het aan mijn ouders verteld door te zeggen: ik heb verkering met (naam meisje) 

Misschien kun jij als je verliefd bent op iemand zeggen: ik ben verliefd op (naam persoon).' dan stellen ze ook niet vervelende vragen zoals: hoe ben je erachter gekomen?

Liefs Julie!

Ps mijn ouders accepteren het helemaal en waren heel blij voor me!


Ik denk dat ze het wel accepteren want je bent hun kind <3

Dat is niet altijd zo zeker. Mijn ouders zouden woedend worden, zeggen dat ik gestoord ben en dat ze me niet zo hebben opgevoed. Ik wil niemand ontmoedigen hoor! Moest het alleen effe zeggen.

 


Reageer