Hoi ik ben 12 jaar oud ik ik ben gay aleen mijn ouders weten er nog niks van en ik ben bang dat ze het raar vinden :(
Een coming-out is spannend en verloopt eigenlijk altijd wel een beetje ongemakkelijk. Het is het beste om het gewoon een keer te zeggen of je kan anders ook een briefje schrijven en die aan je ouders geven. Ik had zelf op een bepaald moment een datum gekozen en tegen mezelf gezegd dat ik het op die dag zou vertellen. Dit hielp mij wel om over het spannende te stappen en het gewoon te doen.
Als het gaat om je zorgen dat je ouders het raar zullen vinden, is het belangrijk om te bedenken hoeveel jouw ouders van jou houden. Je bent nou eenmaal hun kind. Ook als ze misschien homo's nu raar vinden, is het eigenlijk bijna altijd zo dat ouders hun gedachten veranderen als het om hun eigen kind gaat.
Ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft. Als je jouw ouders het hebt verteld zou ik graag willen weten hoe het gegaan is. Zou je dan een reactie achter kunnen laten? Ook als je vragen hebt kan je natuurlijk reageren.
Ik heb gezegd:
ik vind meisjes leuk en toen gingen we goed gesprek hebben en doe het bijvoorbeeld zeggen als je klaar bent met eten of naar bed gaat. Ik wens je veel succes!!!
liefs nachtbloem en ook een gelukkig nieuwjaar 🥳
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.