Vraag

Hoe vertel ik ??


Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een kort verhaal over mijzelf wat ik misschien aan mijn klas of iig mijn mentor wil vertellen zodat ze weten wie ik eigenlijk ben. Ik heb de privé dingen er uit gelaten voor dit forum. Kunnen jullie me helpen of het zo goed is en het niet raar over komt ? En alsjeblieft als je wat verbeteren wil, graag, of als ik wat te vaag heb beschreven , let me know ! Super bedankt vast.

Hier is het:

 

Hoi jullie kennen mij als Julian en als de jongen die jullie zien. Ik ben volgens sommigen een beetje gek en de meesten vinden mij heel aardig en grappig en gelukkig heb ik geen ruzie met iemand. Dat gek zijn komt denk ik hoe ik er uit zie en omdat ik een hele eigen kleedstijl heb tenminste dat hoor ik vaak. Ik loop altijd in maximaal ¾ lengte broek, hou van losse kleding en als er een klein straaltje zon is heb ik de kuitjes al bloot ;-) ik hou van mij vrij voelen en de wind om me heen op mijn huid en ik ben heel graag buiten. In de les ben ik meestal rustig en stil en zoals jullie weten soms ook helemaal niet en dan weet ik al wel dat de gang of het hoekje zeggen ‘kom maar Julian je bent welkom’ ;-) of strafschrijven en dat snap ik want mijn lachbuien zijn al beroemd, en ik kan ze dan niet stoppen. Later heb ik dan spijt maar de straf is dan al geweest. Ik help iedereen waar ik kan, geef vaak tips aan jullie en ik vind iedereen in de klas op z’n eigen manier helemaal oké ! Ik zeil, ik doe aan karate en ik heb heel veel fun bij de waterscouts. Maar ik heb van binnen ook heel veel vragen en emoties. Wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik ? Dingen die iedereen wel kent. Wat jullie misschien niet weten, is dat ik niet alleen maar typisch een jongen ben voor mijn gevoel.( ik noem het maar even zo) Ik wil bijvoorbeeld liever geen haar overal, mijn benen houd ik glad, gelukkig zit er ook wat oosters in mij dus baardhaar komt er niet veel ( hoop ik) en ik zou het jammer vinden om een te zware stem te krijgen, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik snap ook bijvoorbeeld meisjes helemaal als ze over uiterlijk, kleding en opmaken praten, had en heb speelgoed en dingen thuis die misschien wel “typisch”meisjes achtig zijn. En ik kan giechelen en heel hoog gillen en ja, ik heb 2 rokken/rokjes in mijn kledingkast. 1 is een kilt van mijn familie en daar ben ik trots op ( Schotse familie ) en 1 camo-kleuren rokje . Dat draag ik best graag, niet naar school dus jullie hebben mij nooit zo gezien. En dat zal ik ook niet snel doen. Eerlijk gezegd dat durf ik niet. Maar en ik wil ook niet een ander geslacht. Ik hou niet van hokjes maar als je mij ergens wil zetten is dat gewoon een jongen die geen verschil maakt tussen ‘meisjesdingen doen’ en ‘jongensdingen doen’ en dat geld ook voor mijn kleren. Toen ik de rok uitzocht had ik er wel 1 die een beetje stoer moest zijn , die ‘nog bij een jongen past’ want ik ben dus een jongen maar wel DIE jongen :-) En weten jullie ? Ik doe er niemand kwaad mee, ik ben daar blij mee en ik ben daar trots op !

En, van mij mag dus iedereen lekker zijn wie die wil zijn :-) Mag ik dat bij jou ook ?

 

Nou dat was het en ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :blush:

Grtz en Liefs Julian XXX


121 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 super dat het goed is gegaan en dat iedereen je waardeert en blij voor je is. Ik vind het nogmaals super stoer van je dat je dit durft te delen, al helemaal voor de klas! :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Kijk, dit is dus zo'n situatie, dat ik dus @Eenmeisje004  gewoon wil bedanken voor haar steun en haar lieve opmerkingen maar ik ben gewoon bang om dat te doen en te plaatsen.  Denk dus elke keer oh oh mag dat wel? Is dat geen chatten? Krijg ik straf?  Maarja,

dankjewel Eenmesiej004 ! Ja het was heel leuk en ze vonden het me goed staan haha ;)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heyy

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

Ik ben echt trots op je @Julian12 Ik ben heel blij voor je dat het goed is gegaan

Ik ben nu zo happy 😁😁😉😉😆😆

Maar wat is er gebeurd met @MCES 

Die had ook 2e waarschuwing gekregen 

Door de topic

 

Zelle

Ja, en het topic is verwijderd. Hierdoor leg ik mijn protesten tegen de te strenge moderatie nog niet stil. Daarnaast zou ik graag ook collectieve excuses willen op het forum door het mod-team tegen de gebruikers die de dupe zijn geworden van dit.

Reputatie 7
Badge +19

Nee hij is ook geband maar hij had wel regel 7 overtreden ik vind het wel jammer dat hij weg is.:( want hij was heel lief maar ik denk niet dat hij geunband zou worden

Reputatie 7
Badge +19

@TheMightySlayer  Wat moeten we toch zonder jou

Reputatie 7
Badge +17

Lieve lieverds ik ben ook blij , maar ik moet wel even vragen of we bij het topic zullen blijven want anders gaat ie dicht :) dus please blijf in het topic :blush: 

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben echt heel heel erg blij voor je dat het is gelukt en dat je je ook vrijer voelt nu ik word daar heel erg blij van ik ben trots op je dat je dit gedurfd hebt

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  dankjewel komt ook door jouw steun en ik voel me een stuk vrijer nu. Het past ook gewoon bij mij. En dat jij (en jullie) het ook helemaal oké vinden ik in rokje.  Stoer gevoel. Echt fijn !  

Thank you en grtz liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan en ik vind het wel grappig en cool een jongen in rokje en dan zie ik al voor me jij in de hoek blozend met rokje en alles er op en eraan love it love you

Hoi hoi Julian ik ben trots op jou en wat je doet !  Zou het graag zien hoe het je staat 🙂 En @wilhelmavemela  haha dat zou inderdaad wel eens heel grappig en schattig kunnen zijn hihi, handjes op de rug ( we mogen elkaar wel een beetje plagen hé Julian ? :wink:  ) zou ik ook wel willen zien !  En dan gaan we gewoon naast je staan :)  Maar serieus al met al ik vind dit dus heel stoer dat je dat hebt gedaan en gedurfd en  ik zou willen dat iedereen dat kon en durfde. Als anderen je op dei manier beter leren kennen scheelt dat vaak ook een boel  vervelende dingen.  Well done boy !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @wilhelmavemela en @Ellen dat zou best eens kunnen 😂😊😊 haha. On topic dan moet ik het wel eerst durven naar school, wie weet ;) en ik heb de moed gekregen door dit forum en alle lieve reacties :)  

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

ja natuurlijk gaan we er bij staan anders voel ik me alleen:(

Hoi wat een goed verhaal en wat sterk van jou ! En dat je in de hoek  moet staan vind ik stom en gemeen van die juf !  Het is van jou  wel lief hoor best schattig, maar toch een akelige juf vind ik  dan.  En ik vind het super krachtig dat jij dit durft wat stoer !  Ik wou dat er meer jongens zo waren dan. En het lijkt me  best vet staan , zou het ook wel willen zien.  Heel veel power !

Van Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  hoi dankjewel hoor ! Ik durf het steeds meer en ben een stuk zekerder dan toen en dat komt o.a. door dit forum en alle lieve mensen die mij steunen:)  haha en in de hoek achja ze doet dat vaker en ik ben niet de enige jongen die de straf krijgt maar idd het is niet leuk. maar ik let nu wel op hoor dus komt goed !  Leuk dat je reageert !

Groetjes liefs Julian X

Ik ben een tijdje niet online geweest maar wil nog ff zeggen dat ik het echt heel stoer van je vind dat je het verteld hebt @Julian12 en ik ben blij dat het zo goed is gegaan!

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  dankjewel !  Echt fijn :)Het  voelt goed  ook jouw steun!

Groetjes liefs Julian X

Wat dapper van je dat je dit met ons wilt delen !!!!!

 

Luna

Reputatie 7
Badge +17

@Luna xxx  dankjewel !  Voelt goed ! :) 

Groetjes Liefs Julian X

Echt zo mooi !!!! Niet te geloven dat je zo mooi kan schrijven. Na het lezen voelde ik vanbinnen zo sterk vanbuiten verschijn een glimlach. Wow deze tekst is echt magisch 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  dankjewel ! Fijn dat je het zo goed vind :) Doet me goed Z… ;)  ik voel me er ook steeds sterker bij.

Groetjes liefs Julian X

Hey Julian12 een vraagje over je verhaal. Heb je ongeveer even vaak een rokje als korte broek aan? Als in maakt je dat veel verschil behalve als het onpraktisch is natuurlijk ? En echt helemaal nooit een lange broek bv naar een deftig feest ? En eye liner doe je dat heel soms of vaker ? Heel cool trouwens !  En ben jij hb ( hoogbegaafd)? Of wil je dat niet hier kwijt in dat geval sorry voor de vraag. Vlgs mij ben jij iig zeer intelligent :) 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sanny  thuis of met bff's maakt het me niet uit trek ik tegenwoordig zonder na te denken net zo makkelijk een rokje aan. Naar school durf ik nog niet. Scouts wel . Maar idd het kan soms minder handig zijn dan ben ik wel bewust.  Haha als het echt moet en de kilt kan niet ( ik heb een echt baret+kilt + kniekousen+ sjerp+jasje +dasje setje ) * dan gaat de enige (zwarte) lange broek die ik heb wel aan hoor :)  en eye liner soms als ik er netjes uit wil zien. Ik heb donkere ogen en wimpers dus dat past wel. Een beetje doe ik dan.

En ik ben idd wel geconstateerd hb maar ik zal er wel een x een topic over maken. Want ik "buit " dat bewust nog niet uit ik doe wel aan verbreding plusles maar ik wil niet met oudere kids nu al.  In gr 8 was een deel van mijn gedrag er door verklaard net als mijn verveling soms begin dit jaar o.a. ook mn gedrag bij gym je weet wel. Nu heb ik meer stof en breder en doe thuis ook extra cursussen dus dan gaat het goed. Maar ik zet mezelf dus soort van op de rem want hb brengt ook psychisch wel wat dingen zoals mn angsten soms en neerslachtigheid. Ik wil dat in balans houden en heb daar hulp bij vandaar dat ik ook wist van je betrekkingsprobleem dat heb ik ook . Dus hb is vaak handig maar zeker niet alleen maar voordelig. En ik wil ook niet bijzonder er door zijn en gewoon lekker een kind van 12 zijn haha  ;) 

Groetjes liefs Julian X 

* als het ooit een keer mag zal ik dat zeker nog aan @wilhelmavemela  en jullie laten zien. Who knows :)

Reputatie 3
Badge

hi, ik lees dit hele gebeuren nu pas… maar goed dat je het hebt gezegd @Julian12 !!

Reageer