Vraag

Hoe vertel ik ??


Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een kort verhaal over mijzelf wat ik misschien aan mijn klas of iig mijn mentor wil vertellen zodat ze weten wie ik eigenlijk ben. Ik heb de privé dingen er uit gelaten voor dit forum. Kunnen jullie me helpen of het zo goed is en het niet raar over komt ? En alsjeblieft als je wat verbeteren wil, graag, of als ik wat te vaag heb beschreven , let me know ! Super bedankt vast.

Hier is het:

 

Hoi jullie kennen mij als Julian en als de jongen die jullie zien. Ik ben volgens sommigen een beetje gek en de meesten vinden mij heel aardig en grappig en gelukkig heb ik geen ruzie met iemand. Dat gek zijn komt denk ik hoe ik er uit zie en omdat ik een hele eigen kleedstijl heb tenminste dat hoor ik vaak. Ik loop altijd in maximaal ¾ lengte broek, hou van losse kleding en als er een klein straaltje zon is heb ik de kuitjes al bloot ;-) ik hou van mij vrij voelen en de wind om me heen op mijn huid en ik ben heel graag buiten. In de les ben ik meestal rustig en stil en zoals jullie weten soms ook helemaal niet en dan weet ik al wel dat de gang of het hoekje zeggen ‘kom maar Julian je bent welkom’ ;-) of strafschrijven en dat snap ik want mijn lachbuien zijn al beroemd, en ik kan ze dan niet stoppen. Later heb ik dan spijt maar de straf is dan al geweest. Ik help iedereen waar ik kan, geef vaak tips aan jullie en ik vind iedereen in de klas op z’n eigen manier helemaal oké ! Ik zeil, ik doe aan karate en ik heb heel veel fun bij de waterscouts. Maar ik heb van binnen ook heel veel vragen en emoties. Wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik ? Dingen die iedereen wel kent. Wat jullie misschien niet weten, is dat ik niet alleen maar typisch een jongen ben voor mijn gevoel.( ik noem het maar even zo) Ik wil bijvoorbeeld liever geen haar overal, mijn benen houd ik glad, gelukkig zit er ook wat oosters in mij dus baardhaar komt er niet veel ( hoop ik) en ik zou het jammer vinden om een te zware stem te krijgen, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik snap ook bijvoorbeeld meisjes helemaal als ze over uiterlijk, kleding en opmaken praten, had en heb speelgoed en dingen thuis die misschien wel “typisch”meisjes achtig zijn. En ik kan giechelen en heel hoog gillen en ja, ik heb 2 rokken/rokjes in mijn kledingkast. 1 is een kilt van mijn familie en daar ben ik trots op ( Schotse familie ) en 1 camo-kleuren rokje . Dat draag ik best graag, niet naar school dus jullie hebben mij nooit zo gezien. En dat zal ik ook niet snel doen. Eerlijk gezegd dat durf ik niet. Maar en ik wil ook niet een ander geslacht. Ik hou niet van hokjes maar als je mij ergens wil zetten is dat gewoon een jongen die geen verschil maakt tussen ‘meisjesdingen doen’ en ‘jongensdingen doen’ en dat geld ook voor mijn kleren. Toen ik de rok uitzocht had ik er wel 1 die een beetje stoer moest zijn , die ‘nog bij een jongen past’ want ik ben dus een jongen maar wel DIE jongen :-) En weten jullie ? Ik doe er niemand kwaad mee, ik ben daar blij mee en ik ben daar trots op !

En, van mij mag dus iedereen lekker zijn wie die wil zijn :-) Mag ik dat bij jou ook ?

 

Nou dat was het en ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :blush:

Grtz en Liefs Julian XXX


121 reacties

@Julian12

Echt zo mooi geschreven 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijven 

@wilhelmavemela

Je bent echt smoor op @Julian12 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hé

 

X Zelle 

Dat klopt allemaal ik hoop zo dat ik @Julian12 Zal ontmoeten ik heb ook al een half plan maar eerst nog dingen opzoeken. P.S kindertelefoon mijn plan is buiten het forum om en ik zal zorgen dat ik geen regels overtreed

@wilhelmavemela  Hij is lid van Scouting om maar wat te noemen, ik trouwens ook. Zitten wel veel kinderen op , bijna 100 000 maar ja ;) :) we kenen elkaar niet maar wel dezelfde hobby dus

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad maar ik heb dat als plan B plan A is dat ik legaal ga kijken of ik graffiti op bruggen ga spuiten (ik moet alles nog uitzoeken en dan geef ik mijn straat dan kan hij alle huizen af als @Julian12 De brug dan ziet en dan komt hij uit bij mij jeej en ik denk dat hij dan de enige is die daar dan de moeite voor zou nemen en ik kan ook checken of hij het wel is. Dat is mijn plan ik ga hier denk ik nog een topic over maken voor meer info

Inderdaad maar ik heb dat als plan B plan A is dat ik legaal ga kijken of ik graffiti op bruggen ga spuiten (ik moet alles nog uitzoeken en dan geef ik mijn straat dan kan hij alle huizen af als @Julian12 De brug dan ziet en dan komt hij uit bij mij jeej en ik denk dat hij dan de enige is die daar dan de moeite voor zou nemen en ik kan ook checken of hij het wel is. Dat is mijn plan ik ga hier denk ik nog een topic over maken voor meer info

Maar wie weet woont ie wel helemaal aan de andere kant van het land meisie ;)  ik heb het gevoel dat ie op een wadden eiland ofzo woont. maarja ik kan daar hier verder niks over zeggen. In elk geval maak je niet te druk hé ?  Als je voor elkaar bent gemaakt kom je elkaar sowieso tegen. maybe op een groot kamp ofzo.  We kunnen hier niet  aan veel doen maar hou je vast aan het gevoel dat je elkaar ooit vind.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Zal  ik doen heel fijn dat je me hoop inblaast

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +7

Jullie gaan elkaar 100% tegenkomen, dat weet ik gewoon. Jullie zijn voor elkaar voorbestemd❤️

@wilhelmavemela @Julian12 ❤️❤️ echt schattig die 2 😚

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Je kan het we staan achter je kiss me

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet stoppen met dankjewel en ik hoop het ook zeggen dus bij deze Thanks en ik hoop het ook:)

Reputatie 7
Badge +7

Ik kan niet stoppen met het zeggen van cute en schattig de hele tijd, want jullie zijn gewoon te cute😘. Veel love❤️

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Je kan het we staan achter je kiss me


Wederzijds!!! :kissing_closed_eyes:

Grtz liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

Thanks i love you

Kiss me

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen@wilhelmavemela  Komt goed !  On topic ik ga volgende week dinsdag de topic voor de klas bespreken, dus het oplezen en dan hun vragen beantwoorden, ik wil het achter me hebben. Ik heb ook het gevoel dat ik het wel durf !

Grtz liefs Julian XXX

Kan je ook vertellen hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +7

Ja kan je ons ook vertellen hoe het afloopt 

Ja Julian daar ben ik ook heel benieuwd naar maar dat ga je ons vast wel vertellen ! :)  ik vind je super stoer echt waar.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

Wat een topper!! 

Reputatie 7
Badge +19

@MCES  Ik wil je waarschuwen voordat de KT dat doet er staat namelijk een persoon op je profiel foto en dat mag niet ik wil niet dat je een waarschuwing krijgt dus Wijzig je profiel foto.

Tip van mij

Reputatie 7
Badge +7

Oh oke, ik ben dat trouwens niet hoor. Is gwn een random iemand. Maar bedankt he voor je tip😚

 

Veel love ❤️

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan hoor ik zelf hou niet van die waarschuwingen dan is voorkomen beter toch graag gedaan zou ik bij iedereen doen

Reputatie 7
Badge +19

Ja heel erg pech gelukkig heb ik jou geholpen:)

Maar voordat we weer af dwalen. We moeten bij de topic blijven :) k hoop dat Julian vooral  vrij is nadat hij het heeft verteld en dus ook zichzelf kan zijn op school ! Put  on the skirt boy ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

Ik hoop het beste voor je je slaat je er wel doorheen @Julian12 We weten dat je het kan

Reputatie 3
Badge +2

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Reputatie 7
Badge +19

Ja sorry en de laatste reactie was wel on topic maar sorry

We waren idd al weer terug :) sorry

Reputatie 4
Badge +1

hey juul

ik heb niks toe te voegen aan je mooie verhaal.

ik wou gewoon even zeggen dat ik echt hou van schotland en dat ik het echt zoooo cool vindt dat je een kilt hebt. is echt iets om trots op te zijn omdat het een familie stuk is,

doe lekker wat jou gelukkig maakt zonder je al te veel af te vragen wat andere er van vinden.

en als je niet weet wie je bent ga daar dan achter komen! :D 

probeer nieuwe of andere dingen uit. kijk wat je wel en niet leuk vind. wees bewust bezig met hoe je op dingen reageert en dan niet om te kijken of het fout is, maar puur om erachter te komen hoe jij reageert op dingen waardoor je jezelf beter leert kennen!

ik hoop dat dit helpt

en nogmaals love naar schotland!!! 

liefs TeaLover of eigenlijk ScottlandLover :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reageer