Vraag

hoe moet ik het zeggen

  • 29 December 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Badge

hey iedereen, 

ik heb een meisje leren kennen waar ik op dit moment ook een relatie mee heb, ik ben ook een meisje.Ik hou van haar meer dan ik ooit van een jongen heb gehouden, betekent dit dan  meteen dat ik lesbisch ben ?

Mijn ouders weten het nog niet, hoe moet ik het tegen ze zeggen, mijn ouders haten lesbische koppels of homo’s , ze zouden het niet accepteren, Wat moet ik doennn!!!!


1 reactie

Hey,

Wat een lastige situatie zeg. Dat je nu een relatie hebt met een meisje betekent niet meteen dat je lesbisch bent, je kan ook nog bi zijn. Voor je ouders komt dat waarschijnlijk op hetzelfde neer als ze homo’s niet accepteren. Meestal accepteren ouders het wel van hun eigen kind en blijven ze van hun kind houden. Soms is dit niet het geval. Als je denkt dat jou ouders het niet gaan accepteren van je, kan  je het misschien het beste niet vertellen. Je kan dan wachten tot je uit huis bent en het dan pas vertellen zodat je ze niet meer elke dag hoeft te zien als dat niet meer gaat. Ondanks de moeilijke situatie met je ouders moet je vooral niet vergeten te genieten van je vriendin.
Heel veel succes en sterkte.

J8j8

Reageer