Vraag

hoe make-up doen zonder ouders weten

  • 11 January 2024
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoii bedankt allemaal voor jullie lieve reacties van mijn vorige topic ( gay en make-up 13 jaar ) 

 

maar ik wil ook wat experimenteren maar mijn moeder is like altijd thuis als ik ook thuis ben iemand idee hoe ik dan make-up moet testen op mezelf.

 

weet iemand ook waar ik make-up kan kopen??


6 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @anoniemgast3000 

Je zou de make-up van je moeder naar je kamer kunnen smokkelen. En dan zorgen dat je ook een spiegel hebt, en dan moet het goedkomen. Als je nou bang bent dat je moeder je kamer binnenkomt, zorg dan dat je een nat washandje hebt, zodat je het er snel weer af kunt halen als ze komt. En je kunt bijvoorbeeld eerder opstaat ofzo, op dat soort tijdstippen waarvan je weet. 0% kans dat ze nu binnenkomt. 

Maar het allerhandigst is natuurlijk om het gewoon te vertellen. Hoop dat je er wat aan hebt.

Felix♡

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt @Felix  maar ja, het vertellen is echt heel lastig en ik durf het niet. I mean ik weet dat ze het goed vind maar toch is het lastig

Reputatie 5
Badge +1

Snap ik! Als je dat niet durft is dat superbegrijpelijk. Vertel het alleen als je je er goed bij voelt dat te doen :)

Felix♡

Reputatie 7
Badge +11

Je kan misschien ook juist het doen als ze thuis is, zodat als ze binnenkomt, het gelijk weet. Dan hoef je het ook niet te vertellen. 

Je kan make-up kopen bij de Hema volgens mij. Maar ik heb er weinig verstand van.

 

Liefs,

        M.

Badge

Hallo, ik denk dat het niet erg is om er met je moeder over te praten want het is erg normaal om op die leeftijd wat make-up te willen dragen en ik denk dat je moeder het wel zou begrijpen ik zou geen make-up meenemen naar je kamer, maar wat je wel kunt doen is een keertje met je moeder naar de Kruidvat en aan haar te vertellen dat je het eens zou willen doen, mascara en lipgloss is leuk om mee te beginnen groetjes van mij!!😄

Reputatie 4
Badge +1

@Bananensoep123 kijk weet je wat het is… als ik in de kruidvat sta bijvoorbeeld vind ik het echt cringe om iets qua make-up op te pakken en dan uit testen ofz, ik weet niet maar het is gwn het gevoel alsof mensen je gaan beoordelen… gwn de gedachtes zijn gwn irritant.

groetjes mij

Reageer