Vraag

hoe leg ik aan mijn moeder uit dat ik transgender ben?

  • 1 January 2024
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hi, ik heb een probleem. Zoals je in de titel kan zien ben ik dus transgender (transjongen). Ik heb geprobeerd dit aan mijn ouders uit te leggen. Mijn vader reageerde heel positief en was heel supportive, maar mijn moeder blijft zeggen dat het maar een fase is en dat iedereen wel eens in de war is. Het is erg frustrerend om de hele dag een meisje genoemd te worden. Gelukkig accepteert mijn bestie het wel en kan ik met haar gewoon mezelf zijn. Ik praat er ook vaak met haar over. Heeft iemand nog tips om dit aan mijn moeder uit te leggen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Wat fijn dat je vader je support dat je iedergeval veilig kan voelen. Met je moeder is het lastig je zou er met haar over kunnen hebben hoe je je voelt en misschien heeft ze er nog wat moeite en heeft ze tijd nodig om het te begrijpen. Ik hoop dat het goed komt 

Groetjessss

Reputatie 4
Badge +1

Hoi hoi,

Wat fijn dat je vader je support dat je iedergeval veilig kan voelen. Met je moeder is het lastig je zou er met haar over kunnen hebben hoe je je voelt en misschien heeft ze er nog wat moeite en heeft ze tijd nodig om het te begrijpen. Ik hoop dat het goed komt 

Groetjessss

Erg bedankt🫂

Reageer