Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik verkering met de loml?

• May 30, 2026
  • 0 reacties
  • 11 Bekeken

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Heyyy als je mijn eerdere topic hebt gelezen, Ik vind die meid (bijnaam Greta) echt nog steeds super leuk. 

We doen nu mee aan dezelfde na schoolse tijdsbesteding en toen we in de lift stapten drukte ze me tegen de spiegel aan en flirtte met me (als grap) maar bro ik smolt zowat!! Ughhhhhhhghhhhhhhh en ze maakt me helemaal gek! Het is alsof Greta weet dat ik haar leuk vindt helppp. Ik wil lowkey een move maken maar ik heb totaal geen rizz, hebben jullie tips? We hebben ook nog gelogeerd en dat was echt zo gezellig en leuk en ik mis haar zo erg!

Het ding waar ik alleen mee zit is dat ik altijd super goed in mijn vel zit maar als het op mijn geaardheid gaat dan ben ik echt de meest onzekere ongelukkigste persoon op aarde. Laatst sprak iemand mij aan dat hij een account had gevonden van mij waar ik recepten postte en vroeg of dat mijn account was omdat Greta mij daarop volgde. Ik zei ja. Maar hij hoort Greta helemaal niet te kennen, ik heb hun nooit samen gezien en Greta verteld altijd met wie ze allemaal appt etc al helemaal omdat ze niet eens op mijn school zit. Dat kan dus alleen door roddels zijn gekomen! Die gast repost ook allemaal homofobische grappen en dat maakt mij erg onzeker. Ik weet dat er achter mijn rug om al veel geroddeld is maar ik denk dat ik zo ben omdat ik een hele lange tijd terug toentertijd veel contact had met een jongen uit mijn klas en had het altijd super gezellig en ik kon erg met hem en zijn vrienden lachen, maar dat veranderde helemaal toen ik uit de kast kwamen met Greta had. Hij begreep het niet en praatte bijna niet meer tegen mij.

Niet alleen dat maar tegenwoordig maak ik me ook druk en voelt het alsof ik altijd op mijn tenen moet lopen rond mijn vriendinnen, want als ik met hun knuffel ben ik bang dat ze denken dat ik hun leuk vindt terwijl dat niet zo is. Zo heeft mijn (toen beste) vriendin ook die roddels gehoord, en toen vaag zei dat ik haar altijd alles kon vertellen, en 2 jaar later zat ik in de kantine en had ik losse haren op mijn shirt die zij eraf plukte en ik wist gewoon niet hoe ik normaal moest reageren, dat klinkt stom, maar ik dacht zoveel na hoe ik normaal dingen doe, want een van haar vriendinnen zag dat en had een vreemde expressie op haar hoofd en praatte nadat ik wegliep richting mijn vriendin en ik heb toen een tijdje niet veel van haar op school gehoord. Nog wel vaak 1 op 1. Recent toen ik bij haar thuis was liet ik een grappige foto van mij zien verkleed als jongen en ik zei:”omg kijk hoe knap diegene is!” Waarop zij oprecht geschokt bijna bang (geen grap dus) wat afstand nam en zei  “ben ik dat?!?” Waarop ik rood werd en antwoordde: “Je ziet toch overduidelijk dat ik dat ben..”

Ik let nu zelfs  op hoe ik de trap oploop zodat het niet lijkt alsof ik naar de kont van een of ander Meisje zit te staren. Het is zo vermoeiend. Mijn vriendinnen heb ik wijs gemaakt dat ik slechts bischierig ben (woord die we hadden bedacht voor bicurious) terwijl ik eigenlijk biseksueel ben met een voorkeur voor vrouwen. De enige persoon waar ik me op mijn gemak voel zijn Greta en Anne (bijnaam beste vriendin die lesbisch is). Alleen ik knuffel dus erg vaak met Anne omdat ik het niet zo kan doen bij mijn andere vriendinnen alleen nu lijkt het alsof ik Anne leuk vindt :( Ze is echt super lief maar ik voel de vonk niet en ik houdt nog steeds van Greta. Maar zij vindt mij wel leuk en ik heb haar ook al subtiel maar duidelijk afgewezen en ik wil haar niet blijven pesten met wat lijkt op mixed signals omdat ik niet zo om ga met andere vriendinnen terwijl dat de échte ik is.

Heeft iemand advies voor hoe ik mij beter in mijn vel kan voelen?

Alvast bedankt en happy early pride month! 

xxx Hoiikhebhulpnodig