Skip to main content
Vraag

hoe kom kk uit de kast naar vriend die ik leuk vind

• August 12, 2026
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi,

ik heb een vraag; ik ben 14 en weet dat ik gay ben sind 12… m’n ouders en 2 goede vriendinnen weten het al maar voor de rest niemand. Ik heb het zwaar met m’n gedachten enz. denk veel te veel na over allerlei situaties hoe ik moet uit komen. Ook over wat ze zullen zeggen en wat als ik de vriendschap eindig

Ik wil dus uit de kast komen voor 2 goede vrienden:

1. Is een jonge die ik echt leuk vind maar niet heel vaak spreek. We kennen elkaar sinds de basisschool en hij zit nu op een andere school we zaten eerst bij elkaar ik heb hockey team helaas gaat hij naar een andere club. We hebben even geleden samen afgetrokken wat erg geil was. Hij vroeg het zo en dacht echt van yess. Ik wil het nog een keer en kijken of we dan kunnen pijpen enz. Tips daar voor??

2. Is ook een jonge, goede vriend van me kennen elkaar al best lang maar zijn pas vrienden sind de middelbare heeft/zit al heel lang in hetzelfde hockey team.

Hoe kom ik naar deze vrienden uit de kast en wie doe ik eerst. (Ik ga ze beiden gouw weer zien voor school en gwn afspreken)

Super bedankt voor het lezen en reageren 🏳️‍🌈

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi, wie vind je zelf het leukst?

Je kan misschien via whatsapp een berichtje sturen. 
 Met daarin dat je iets wilt zeggen maar dat je hoe dan ook goede vrienden blijft. 
als je vriend dat beloofd heeft kun je iets zeggen van 

“ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar ik vind jou leuk. Als je het niet wilt snap ik dat. En laat ik je met rust”

hopelijk heb je er wat aan ​@Anoniempje202127