Skip to main content

Hoi allemaal

ik ben een meisje en biseksueel. Ik val op jongens en meisjes. Ik voel me er soms erg raar bij en ik ben nog niet uit de kast gekomen en ik weet niet of mijn ouders en vrienden het zouden accepteren. Er is echt niemand die dit weet en daarom wil ik het vertellen

mijn vraag is daarom: hebben jullie tips om uit de kast te komen?

groetjes

thatgirl

Ik heb eerst met mijn ouders en vrienden gepraat over wat zij vinden van LHBTI en toen ze positief reageerden, vertelde ik dat ik panseksueel ben.

En als ze negatief reageren, vertel ze meer over wat LHBTI is en vertel het ze later.

Veel succes ❤️🍀


Ik ben demi en ben ook niet uit de kast gekomen. Er is toch wel iemand die je vertrouwt om het te vertellen? Ook al is het een random docent. Als je iemand vertrouwt zal ik het aan diegene vertellen.


En filmpjes maken en naar iedereen sturen en ik weet niet hoe je familie en vrienden zijn maar familie zal het wel accepteren en als ze echt je vrienden zijn doen ze dat ook 

 


Of vertel een vertrouwenspersoon

 


Ten eerste wil ik zeggen dat je niet per se uit de kast hoeft te komen als je dat niet wilt. Maar als jij het wilt kan je een manier bedenken om dit te doen. Het kan heel feestelijk of gewoon ff tussendoor. Onthoud altijd, doe het alleen als je er klaar voor bent! Succes!

xxx Cody


Hi!

Ik heb er heel lang mee gezeten en toen ik het echt niet meer voor mij kon houden heb ik het verteld. Het was echt een hele grote opluchting. Vertel het alleen als je er echt vertrouwen in hebt en doe alleen wat goed voelt!

Je hoeft er niet per se een label op te plakken. Je kunt ook vertellen dat je zowel met een jongen als met een meisje thuis zou kunnen komen. 

Hopelijk heb je er iets aan!


Reageer