Skip to main content
Vraag

Hoe kan je je baarmoeder weg doen als een tiener?

• April 11, 2025
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Kan ik mijn baarmoeder operatief laten verwijderen als tiener of moet ik mezelf pijn doen 

4 reacties

Je baarmoeder is onderdeel van je lichaam en kan niet weggehaald worden, zeker als tiener niet want je bent nu simpelweg te jong en niet verstandig genoeg om deze permanente keuze te maken.  

Ga jezelf geen pijn doen, de baarmoeder zit in het lichaam en zelf kan je er niks aan veranderen. Dokters halen hem ook niet weg bij tieners omdat je nog niet verstandig genoeg bent voor die keuze. 

Wrm wil je eigenlijk geen baarmoeder?

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )

• April 12, 2025

Waar heb je het over ​@Flamingodingo ? Ga jezelf geen pijn doen? Leg eens uit wat je situatie is en hoe je erover denkt en voelt .

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 12, 2025

Ik heb ook je andere posts gelezen. Ik las heel veel ongeluk en pijn.  Ik denk dat jij op dit moment geen operatie of hormonen nodig hebt maar professionele hulp.  Kun je via school bij een psycholoog terecht?

Sterkte en knuffel, D

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 12, 2025

Hoi, ik ben het helemaal eens met de anderen hier.  Het klinkt alsof het een heel goed idee is om  hier hulp en steun bij te vragen. Je kunt bijvoorbeeld eens bellen met de Kindertelefoon voor een advies. 0800 0432. Ik vind het naar voor je dat je dit voelt, zou je gunnen dat je happy bent en thuis in je lijf. Neem de adviezen ter harte en probeer hulp en ondersteuning te vinden, een eerste stap kan dus zijn de Kindertelefoon te contacten. Veel sterkte!  Groetjes liefs Tartan X