Vraag

hoe is het om uit de kast te zijn?

  • 24 March 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Hey, ik had een paar vragen voor de mensen die al uit de kast zijn.

  1. Als wat kwam je uit de kast?
  2. Waarom kwam je uit de kast?
  3. naar wie kwam je uit de kast?
  4. hoe voelt het om uit de kast te zijn?
  5. voel je je veilig?

ik zit na te denken of ik uit de kast wil komen.

alvast bedankt 👍


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, ik had een paar vragen voor de mensen die al uit de kast zijn.

  1. Als wat kwam je uit de kast? Uh geen idee eigenlijk op dat moment was ik een meisje en ik zei dat ik op t zelfde geslacht viel
  2. Waarom kwam je uit de kast? Ik kwam denk ik uit de kast omdat ik het niet erg vind als mensen t weten ofzo
  3. naar wie kwam je uit de kast? Eerst naar mn beste vriendinnen en daarna naar mn oma. Zij reageerde allebei erg positief en vinden t helemaal niet erg. Later ben ik naar mn ouders en andere familie en vrienden uit gekomen
  4. hoe voelt het om uit de kast te zijn? Het voelt fijn
  5. voel je je veilig? Zeker. Ik mag echt niet klagen over de vrienden en familie die ik heb

ik zit na te denken of ik uit de kast wil komen.

alvast bedankt 👍

je moet alleen uit de kast komen als je zeker weet dat t goed voelt en je het zelf graag wilt!

Badge
  1. Als wat kwam je uit de kast? Ik schreef het op een brief en gaf dat aan mijn ouders terwijl ze tegenover mij zaten.
  2. Waarom kwam je uit de kast? Omdat ik het geval had dat ik er klaar voor was en als ik uit de kast kwam kon ik ook naar dingen zoals pride zonder dat ze raar opkijken yk
  3. naar wie kwam je uit de kast? Eerst mijn vrienden en daarna mijn ouders en toen eigenlijk voor iedereen if yk what i mean.
  4. hoe voelt het om uit de kast te zijn? Ik vind het heel fijn omdat ik niet elke dag met een groot ‘geheim’ rondloop en nu ik uit de kast ben voel ik me veel vrijer het klinkt raar maar ja
  5. voel je je veilig? Soms wel soms niet ligt eraan met wie ik ben met mijn moeder en vrienden ja maar met mijn vader soms niet

Ik hoop dat het helpt en kom de kast uit als je er klaar voor ben. Succes!!

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik had een paar vragen voor de mensen die al uit de kast zijn.

  1. Als wat kwam je uit de kast?  gay (nog niet als non-binair)
  2. Waarom kwam je uit de kast?  omdat ik geen zin had om er nog geheimzinnig over te doen en naar pride Amsterdam wou
  3. naar wie kwam je uit de kast? ouders, later ook klas en familie
  4. hoe voelt het om uit de kast te zijn? ik kan nu gewoon mezelf zijn en hoef niet op mn woorden te letten 
  5. voel je je veilig? thuis zeker, op school ook wel maar er is met sommige mensen wel wat gedoe

ik zit na te denken of ik uit de kast wil komen. Als het veilig is zeker doen! Anders kun je beter nog even wachten 

alvast bedankt 👍  Succes!!!

 

Reageer