Vraag

hoe bestel ik spullen (kleren etc.) zonder dat me ouders het weten

  • 3 March 2024
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Hoi,

ik ben een femboy (wat me ouders dus niet weten) en ik wil graag kleren hiervoor halen maar hoe bestel ik het zonder dat mn ouders er achter komen en waar zou ik de kleren dan verstoppen?
(mijn ouders checken ook via ing wat en waar ik iets haal)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Wat voor kleding bedoel je?

Weet je wel zeker dat je een jongen bent?

Je kunt ook teams zijn.

Ik vind Femboys trouwens vies.

Reputatie 6

Geen idee wat femboys zijn, maar goed. Je zou eventueel naar vrienden kunnen gaan, dan kunnen die het online bestellen, (misschien naar een pakketpunt sturen). En dan betaal jij ze in contant geld terug. 

Je kunt misschien ook gewoon naar een winkel…

Misschien kun je het onder je bed verstoppen, in je kast, in je bureau, op zolder, in de kelder, onder je kussen, onder je matras, in een oude kussensloop, naja zoiets. 

Maar hoe ga jij die kleren dragen zonder dat je ouders het weten? Dat stuk snap ik niet helemaal. Want je besteld die kleren dan om ze te dragen, maar dat mogen je ouders dan niet weten terwijl ze het wel gaan zien…?

Badge

Je kunt een Amazon gift card gebruiken dad deed ik zelf ook en stuurde mijn pakket naar een afhaal punt Hema ofzo maar ik ben zelf ook femboy maar mijn ouders weten ook helemaal niks maar je kunt ook gewoon een vriend laten bestellen die je vertrouwd ofzo.

 

ik heb het even gegoogled en ik vind het super kinderachtig dat mensen het "vies”vinden dat je femboy bent, van mij krijg je alle respect! je kunt kleine dingen bestellen zodat je het in kleine pakketjees kunt ophalen bij een ophaalpunt als hema of primera ofzo. je kunt het ook live in de winkel kpen of een vriend die je echt goed verttrouwt het laten bestellen en dan terugbetalen (sorry voor de spelfouten)

Badge

ik vroeg niks over je mening om femboys 

Badge

Dankjewel voor het idee,

 

Ik draag het dan gewoon wanneer ze weg zijn (naar werk toe, etc.) of gewoon in de nacht.

Reageer