Skip to main content
Vraag

hoe bestel ik spullen (kleren etc.) zonder dat me ouders het weten

• March 3, 2024
  • 14 reacties
  • 409 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

ik ben een femboy (wat me ouders dus niet weten) en ik wil graag kleren hiervoor halen maar hoe bestel ik het zonder dat mn ouders er achter komen en waar zou ik de kleren dan verstoppen?
(mijn ouders checken ook via ing wat en waar ik iets haal)

14 reacties

• March 4, 2024

Wat voor kleding bedoel je?

Weet je wel zeker dat je een jongen bent?

Je kunt ook teams zijn.

Ik vind Femboys trouwens vies.

NightShadow

Geen idee wat femboys zijn, maar goed. Je zou eventueel naar vrienden kunnen gaan, dan kunnen die het online bestellen, (misschien naar een pakketpunt sturen). En dan betaal jij ze in contant geld terug. 

Je kunt misschien ook gewoon naar een winkel…

Misschien kun je het onder je bed verstoppen, in je kast, in je bureau, op zolder, in de kelder, onder je kussen, onder je matras, in een oude kussensloop, naja zoiets. 

Maar hoe ga jij die kleren dragen zonder dat je ouders het weten? Dat stuk snap ik niet helemaal. Want je besteld die kleren dan om ze te dragen, maar dat mogen je ouders dan niet weten terwijl ze het wel gaan zien…?

• March 4, 2024

Je kunt een Amazon gift card gebruiken dad deed ik zelf ook en stuurde mijn pakket naar een afhaal punt Hema ofzo maar ik ben zelf ook femboy maar mijn ouders weten ook helemaal niks maar je kunt ook gewoon een vriend laten bestellen die je vertrouwd ofzo.

• March 4, 2024

ik heb het even gegoogled en ik vind het super kinderachtig dat mensen het "vies”vinden dat je femboy bent, van mij krijg je alle respect! je kunt kleine dingen bestellen zodat je het in kleine pakketjees kunt ophalen bij een ophaalpunt als hema of primera ofzo. je kunt het ook live in de winkel kpen of een vriend die je echt goed verttrouwt het laten bestellen en dan terugbetalen (sorry voor de spelfouten)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 4, 2024

ik vroeg niks over je mening om femboys 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 4, 2024

Dankjewel voor het idee,

Ik draag het dan gewoon wanneer ze weg zijn (naar werk toe, etc.) of gewoon in de nacht.

IDKaNAME
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 14, 2025

@jay4 
Ik snap dit is een beetje laat en ik ben het met de rest volkomen mee eens maar ik vind het raar dat er mensen zijn die hun mening geven op wat jij wilt zijn of bent,(eerste antwoord) ik krijg vaak ook veel haat op het internet maar ook op school,

MVR,

@IDKaNAME 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo

ik ben een fembot (online femboy heb dit woord zelf verzonnen btw) 

en je hoeft het niet voor je ouders te verbergen want geloof me als jij zegt dat jij het leuk vind om meisjes kleding in het prive te dragen dan zullen je ouders dit vast goed vinden

en zo niet dan hebben je ouders het mis want jou mening doet ertoe en jou mening is niet raar

maar als je het wel wilt verbergen dan zou ik het doen zoals ​@IDKaNAME  zij

hoop dat dit helpt groetjes anoniem1305

FishFursona
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Hoi! Tegenwoordig werkt VVV niet meer samen met Amazon en zijn Amazon.nl cadeau kaarten best moeilijk te vinden. (Als iemand weet waar is dat best welkom :D ) Maar je kunt wel gewoon via Bol. bestellen, bij sommige artikelen kun je ze ophalen bij een afhaalpunt zoals de AH en de kaart koop je gewoon contant. Of je laat ze bezorgen bij een vriend. Ook kun je bijvoorbeeld naar de kringloop gaan of naar bijvoorbeeld naar Comic con! (Daar vond ik mijn favoriete paar thigh highs) Of je kunt je ouders vragen om deze '’Toevallig heel lange sokken en deze korte broek (Dolphin shorts)" te bestellen omdat je ze er comfortabel uit vindt zien. Dit kan jammer genoeg niet met elke ouder, en het is jammer dat je het in het geheim moet doen. Als je in de buurt van grote kledingwinkels zoals de H&M of Primark (Aanrader!) bent kun je gewoon de perfecte kleding bij de meisjes-sectie halen :3

Vragen zijn welkom!

Piertje15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 9, 2025

Hey, miss late to the party maar ik zag dat ik geroepen werd als mede femboy.

Ik zou het zelf ook niet aan mijn ouders kunnen laten zien en alsnog heb ik wel thigh-highs en fishnets. Die bewaar ik namelijk in mijn rugzak. Dat is de enige plek waar mijn ouders nooit kijken.

Ze kijken in mijn kast (want miss kom ik er wel uit ;)) want ze hebben natuurlijk de was gedaan. Ze kijken onder het bed want soms verschonen ze het zonder dat je het door had. Allemaal riskant als je niet voor een verrassing thuis wil komen dus. Vermijd ze, ik spreek uit ervaring. Gebruik gewoon dozen en vergelijkbaren

Ik heb het zelf met contant gekocht bij een so-low. Zij stellen goddank geen vragen en er zijn veel leuke spulletjes, of opseminst bij die van mij. Een andere had ook allemaal queer vlagen enzo maar die ken ik persoonlijk niet. 

Ik weet niet of deze winkel overal in nederland staat, dus zoek gwn een winkelstraat af of vraag andere vrienden die miss ook zoiets doen. Veel success vriend :3

Forum|alt.badge.img

hoi jay4,

Ten eerste: geweldig

Ten tweede: in de video waar de volgende link naartoegaat  vanaf 4:55-7:03 word het (in het engels) goed uitgelegt en goed tips. Zoiezo is het een goede video om te bekijken/

bye 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi ​@jay4

Het is super dat je jezelf durft te zijn en kleren wilt dragen die echt bij jou passen. Ik snap dat het lastig kan zijn om dat voor je ouders te verbergen, vooral als ze via ING kunnen zien wat je koopt.

Een goede manier is om te betalen met een prepaidkaart of een vriend(in) te vragen om te helpen, zodat het niet via jouw rekening gaat. Ook kun je het pakket laten bezorgen bij iemand anders, zoals een vriend, buur, of een pakketpunt waar je het zelf kunt ophalen. Kies een webshop die discreet verpakt, zodat niemand aan de doos kan zien wat erin zit.

Voor het verstoppen van je kleren kun je plekken kiezen waar je ouders niet snel zoeken, zoals onderin je kast, in een tas die je bijna niet gebruikt, of in een doos op zolder. Vacuümzakken helpen ook om kleding compact op te bergen en makkelijker te verstoppen. Het belangrijkste is dat jij je er fijn bij voelt! 

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 9, 2025

Haaiii sorry ben een beetje laat maar ik geef nu ff de tips die ik zelf toepas met kleren en dingen die ik liever niet aan mijn ouders laat zien.

Ten eerste: het is echt fantastisch dat jij jezelf durft te zijn, go for it! :3

Ik koop zelf altijd met contant, omdat mijn ouders kunnen zien wat ik online koop. Als je niks vind met contant, vraag een vriend of die wat kan bestellen voor je! Of gebruik een giftcard, die staan meestal niet in je "aankopen" ding ofz.

Ik verstop mijn dingen zelf ERG diep in mijn kast, bijv meerdere dozen waar het inzit. Waar mijn ouders zelf nooit kijken, is in mijn cosplay lade, omdat daar toch al zooi ligt die een beetje.. anders is. Mijn ouders kijken nooit echt onder mijn bed, kaar toch raad ik dat niet aan. Misschien onder je matras, als je niet bang bent voor kreukels.

Wish you luck! :3

Forum|alt.badge.img+1

Wat voor kleding bedoel je?

Weet je wel zeker dat je een jongen bent?

Je kunt ook teams zijn.

Ik vind Femboys trouwens vies.

Hi sorry dit was al een jaar geleden geplaatst deze comment, maar ik wil er graag iets over zeggen:

Vroeger mochten vrouwen geen broeken dragen. Dat mocht niet, ze moesten of rokken of jurken. Tegenwoordig draagt iedereen broeken ook vrouwen. En ik (ben een meisje) draag letterlijk nooit jurken en rokken. Dus als ik dat mag doen en gewoon kan doen. Waarom zou het dan niet andersom mogen? Ik vind het stom dat er een label aanzit van 'vrouwenkleding' en 'mannen kleding'. Draag waar je je lekker in voelt! Draag waar je blij van wordt! Je leeft maar een keer dus sorry geen sorry maar niet zeggen dat femboys vies zijn. 

En je kan misschien ook een keertje naar de stad gaan met je vrienden en dan iets leuks kopen.