Vraag

Hoe bestel ik iets zonder dat me ouders het weten?

  • 4 November 2022
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

ik wil graag meisjeskleding bestellen/kopen, alleen mijn ouders kunnen mijn bankrekening inzien. Hoe kan ik iets bestellen zonder dat zij erachter komen? En hoe laat ik het bezorgen?

groetjes kmupppl


4 reacties

Badge

bestellen Bijna onmogelijk helaas…. Als zij je bankrekening hebben kunnen ze altijd zien hoeveel je uitgeeft. Maar ze kunnen niet zien aan wat je het uit geeft. En anders gewoon wat geld pinnen uit een pin automaat. Ga lekker gezellig shoppen en betaal contant. Dan kunnen ze niet zien aan wat je je geld uit geeft. Zo kun je gewoon zeggen dat je nog iemand moest terugbetalen!!

Badge

Als je het voor elkaar krijgt kan je het bij een ophaal punt laten bezorgen, als je een goede vriend of vriendin hebt kan je vragen of ze het voor je kunnen betalen en dat jij het contant of met een tikkie terug betalen

Hey 

 

Ik heb zelf dames kleren en parfums online besteld zonder dat mijn ouders wisten wat ik besteld had.

Maar ik weet niet hoe streng jou ouders er na kijken en dat ze gaan doorvragen.

maar anders kan het ook een hulp middel zijn tot een goed gesprek.

 

met vriendelijke groet 

 

laan

Reputatie 1
Badge

heyy ik zit ook met dit probleem.. Ik heb mijn zus wel eens gevraagd, maar zij wou ook niks voor mij bestellen. Maar je kan misschien iets bij vrienden of kennissen laten bezorgen, en dan betaal je het erna terug, met tikkie of als je ouders dat ook zien contant 

 

succes en groetjes laura

Reageer