Vraag

hey ik twijfel of ik bi of lesbisch ben

  • 15 October 2022
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hey ik ben nieuw maar heb een vraag ik ben 13 en twijfel of bi of lesbisch ben wat moet ik doen want ben al vaker verliefd op jongens geweest maar  ook op meisjes ben ik dan bi of toch lesbisch


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Heey,

 

Er zijn enorm veel seksualiteiten en je hebt nog je hele leven om uit te zoeken welke seksualiteit jij bent. Als je op meisjes EN jongens verliefd bent geworden dan denk ik dat je in ieder geval niet lesbisch bent. Lesbisch is namelijk dat een niet man op een niet man valt. 

-iemand in nederland

Reputatie 2
Badge

Hi,

Ik ben 14 jaar en ik denk ook dat ik bi ben. Ik heb al meerdere celeberty crushes gehad en ook in het echt. Maar ik ben ook verliefd geweest op jongens. tenminste dat denk ik. maar eigenlijk blijf ik tegen mezelf zeggen dat ik bi ben zodat ik met een jongen kan trouwen hoewel ik het eigenlijk geweldig zou vinden om met een meisje te trouwen. maar mijn ouders zouden me uit huis zetten als ze erachter komen dat ik gay/bi ben. dus ik ben bang dat ik ze niet alles kan zeggen. ik ben ook christelijk. ik ben heeeeeeel erg bang dat God me niet meer wil, maar Hij heeft me gemaakt zoals Hij dat heeft gedaan dus ik denk (HOOP) dat Hij van me houd. ik vind het heel erg moeilijk om op Hem te vertrouwen. heeft iemand tips om het makkelijker te maken om op Hem te vertrouwen en van Hem te houden.

Groetjes Abby.

Hi ik heb dat ook wel maar ach weetje je bent zoals je bent. Helemaal fijn toch en je gevoel laat het je wel merken als je iemand leuk vind. En maybe is dat een meisje of anders een jongen. En dan is het stempeltje hoe dat heet enzo van minder belang toch :) en @Abby S  natuurlijk wil Hij jou. In mijn kerk zou je gewoon de zegen krijgen en lief trouwen door de dominee en is het allemaal fijn en goed. Liefde is tussen zielen en dat is nooit slecht. En hoe je bent is ook nooit slecht. Jezus zei het en het klopt ook. Dus geen zorgen :) 

Sjammetje xxxx

Reputatie 2
Badge

Hey @Abby S, als je meer over God wil weten, dan kan je de Beam kerkdienst kijken. Ik kijk hem zelf ook en ik vind het heel leerzaam en mooi :). Dus hierbij!

Reputatie 2
Badge

Oh ja, en @Esmeehelp,  dit moet je helemaal zelf uitzoeken :), ik twijfel zelf ook of ik bi, lesbisch of toch hetero ben. Ik heb echt totaal geeeeeen geduld, maar anders kom ik er gewoon gewoon niet…  

Als ik het zo lees ben je waarschijnlijk Bi en niet Lesbisch aangezien je op beide valt 

Reputatie 7
Badge +15

Hee, jij zou bi kunnen zijn, maar ook lesbisch , of er tussen in 

Kijk, ik heb hier een voorbeeldje , het zou OOK kinnen zijn dat je tussen bi en Lesbisch in zit, zoals hier;

Er zijn veel mogelijk heden, en ALLES is goed, je hoeft het nu nog niet te weten, ontdek jezelf en alles komt goed! 


groetjes 

Mij_Niet_Gezien

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoe gaat het nu? X 

 


groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer