Heteroseksueel, moeder boos?

  • 28 January 2021
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben heteroseksueel maar ik ben bang dat m'n moeder boos wordt! Hebben jullie tips? 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat is toch normaal? Als je moeder boos is om je geaardheid moet je even met haar praten....

Als je moeder je accepteer om je geaardheid hoe je bent geboren is ze geen goede moeder, dan zit zij fout, jij niet hoor 

Liefs kater xx

Reputatie 2
Badge +1

Wat is precies de rede dat je moeder boos zou worden als je hetero bent? of haal je hetero en homo een beetje door elkaar? 

hetero betekent dat je als man vrouwen leuk vindt of als vrouw mannen leuk vindt

en homo betekent dat je als man mannen leuk vindt of als vrouw vrouwen

(dit is in jip en janneke taal natuurlijk bestaan er ook andere seksualiteiten genders maar dan wordt dit verhaal veel te lang. (ik ben zelf panromantic lesbian demigirl btw))

Reputatie 4
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd-

ja het lijkt idd beetje dat ze het door elkaar haalt en als dat niet zo is vindt ik het nog gekker.  Want hetero is toch juist het standaard, de meeste mensen zijn hetero, (ik heb niks tegen gay people hoor maar daar doen mensen dan eerder lastig over dan over hetero mensen). Nou maakt ook niet uit op welk geslacht je valt want je omgeving zou je daarin altijd moeten supporten.

ik steun je in ieder geval wel

veel liefs sillie78:heart::heart::heart:

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi LachBTS,

of je nou hetero bedoeld of iets anders, je moeder heeft niet het recht om boos te worden om wie jij bent. Probeer er gewoon eens met je moeder over te praten. Gewoon rustig over het onderwerp beginnen en vragen wat zij ervan vindt. Dan kan je het op den duur vertellen. En als je dat niet durft doe het dan eerst met iemand anders die je vertrouwd, een vriend of familielid of misschien weet jij nog wel iemand. Je zal zien dat het oplucht als je het kwijt bent en ik ken jouw moeder natuurlijk niet, maar ik verwacht echt niet dat ze er boos om zal worden.

Succes!

Paardebloem

Is 85 % niet heteroseksueel ???

Reageer