Vraag

Hetero of bisexueel?

  • 7 May 2021
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Ik heb een vraag over wat ik ben:

In mijn leven ben ik vaak verliefd geweest op meisjes (ik ben een jongen), maar ik zit nu in de eerste en nu begin ik toch te twijfelen of ik ook gevoelens heb voor jongens. Ik ben nog nooit écht verliefd geweest op een jongen, maar wel dat ik diegene bijvoorbeeld erg knap vind en soms ook wel een beetje leuk, maar niet echt verliefd, maar ik vind meisjes wel leuker. Hebben jullie dit ook en ben ik nou eigenlijk hetero, biseksueel of toch zelfs gay? Als je nog een vraag hebt of iets meer wilt weten mag je dat gewoon vragen.

 

Groetjes,

Anoniempje2222 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ehmm nou het is natuurlijk allemaal mogelijk. Je geeft aan wel al eens verliefd te zijn geweest op meisjes. Dus je bent of hetere of bi denk ik. Het is natuurlijk mogelijk dat je een keer verliefd wordt op een jongen. Maar daar ga je nog wel achter komen dan. Het is aan jou. Alles is oke.

Hoiiii,

Ik heb juist een vraag aan jou voor als je het niet zeker weet en deze vraag heeft mij ook heel erg geholpen. Dit is vooral een vraag voor als je het niet zeker weer en voor als je denkt dat het misschien niet zo is en voor als je denkt dat je jezelf misschien voor de gek aan het houden bent als het waren. Fake je wat je nu voelt of denkt? 
Het kan wezen dat je niet het antwoord op deze vraag niet zeker weet en dat is oké, maar mensen die het faken of die het doen voor aandacht die weten dat ze dat zo doen of dat het niet echt is. Dus als je antwoord op deze vraag sowieso geen ja is dan denk ik dat je wel bi bent. En het is ook oké als het antwoord wel ja is, maar ik zou dan nog een keer na gaan denken waarom je dat dan zou doen als ik jou was. 
Oh en de meeste bi mensen hebben ook wel een voorkeur voor meisjes of jongen of wat dan ook, dus dat is ook oké hoor, maar als je wel bi bent maakt dat je niet minder bi of wat dan ook. 
 

Als je nog meer vragen hebt kan je altijd bij mij/ iedereen hier terecht 😁❤️
 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Groetjes, Tessa 💕

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Tessa_04,

 

Erg bedankt voor je reactie. Maar het antwoord op de vraag of ik het nu aan het faken ben is denk ik nee, want ik ben echt vaker op een meisje verliefd geweest (ben zelf een jongen), maar sinds een tijdje ben ik aan het twijfelen of ik dus ook op jongens val. Zelf vind ik het antwoord daar op erg lastig, want ik ben er dus niet echt heel verliefd op, maar wel dat ik diegene bijvoorbeeld dus knap of leuk vind. Hebben meer jongens dat of is dat echt iets meer voor mensen die gay of biseksueel zijn. Maar ik heb wel vaker op het forum gelezen dat veel hetero jongens vaak ook met elkaar experimenteren, maar dus ook niet gay zijn. Heb ik dat ook of ben ik toch wel echt biseksueel of zelfs gay. Zelf denk ik dus dat ik hetero ben, maar ik kan ook gay zijn, terwijl ik dat helemaal niet door heb. Maar mijn vraag is dus wat ik ben en als ik biseksueel zou zijn, heb ik denk ik toch een voorkeur voor meisjes en iets minder voor jongens. Mocht je nog een vraag hebben mag je die natuurlijk altijd stellen, want ik begrijp dat je nog een vraag kan hebben of meer informatie wilt.

 

Groetjes,

Anoniem2222  

Reputatie 4

Hey heyyy,

Je hoeft niet perse precies 50% meisjes en 50% jongens leuk te vinden. Je kan ook gewoon een voorkeur hebben voor meisjes, en is helemaal ok! Zolang jij je maar fijn voelt.

 

Doe ook wat research over LGBTQ + en kijk bij welke seksualiteit jij je comfortabel bij voelt.

 

Groetjes, Mimi

Reageer