Skip to main content

Hoi allemaal, Ik ben een meisje van en ik identificeer me als hetero omdat ik tot nu toe alleen jongens (het andere geslacht) leuk heb gevonden. Maar sinds ik de serie Heartstopper kijk, voel ik me op een of andere manier aangetrokken tot biseksualiteit. Niet dat ik verliefd ben geworden op een meisje, maar het idee van biseksualiteit of mensen die biseksueel zijn trekt me aan, en dat maakt me een beetje in de war. Ik weet niet of dit iets betekent of dat ik gewoon bewondering heb voor hoe open en eerlijk mensen zoals Nick in de serie zijn. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of tips over hoe ik hiermee om kan gaan? Alvast bedankt! 💕

Hey,

Wat je voelt is helemaal oké en supernormaal! Het kan dat je gewoon bewondering hebt voor hoe open en vrij mensen in zo’n serie zijn, maar het kan ook betekenen dat je nieuwsgierig bent naar je eigen gevoelens. Dat is niks om je druk over te maken! 

Je hoeft jezelf niet meteen in een hokje te plaatsen. Je bent nog jong en je seksualiteit ontdekken is gewoon een proces. Het is helemaal oké om nu dingen te voelen en te denken zonder dat je meteen hoeft te weten wat het betekent.

Blijf gewoon eerlijk tegen jezelf en geef jezelf de ruimte om te voelen wat je voelt. Het is echt goed dat je er zo over nadenkt, en weet dat het helemaal niet raar is. Iedereen heeft zijn eigen pad hierin! 💖

-xx-

Reageer