Vraag

hetero/bi/lesbisch? idkk

  • 15 June 2023
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Okee ik heb dus ik identificeer me nrml gewoon als hetero (ben meisje trouwens) maar heb het gevoel dat ik ook wel gevoelens kan hebben voor meisjes, ik weet (denk ik) zeler dat ik ook nog wel iets voel voor jongens (heb nu ook een crush op een jongen). Met deze info dacht ik dat ik mss bi ben maar voel me daar gelijk ook geen 100% zeker over.

Heeft iemand tips? Xx


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

ik heb met het zelfde probleem ervaren je kan er zelf achter komen ik ben jongen btw maar het beste kan het gewoon laten gebeuren en het maar meemaken en dan zie je wel wat er gebeurd

groetjes bi jongen

Reputatie 2
Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Bedankt voor dit tip! Ik denk dat dit me echt gaat helpen! Xx

Reputatie 2
Badge +2

graag gedaan!!!

Reputatie 7
Badge +7

Hee @Anoniempjee x 

Ik ben een meisje en bi;) Ik zat zelf best lang te twijfelen tussen hetero of bi, maar toen ik zich afvroeg of ik meiden echt leuk leuk vond en niet alleen mooi wist ik het zeker. Ik heb een tijdje geleden ook verkering met een meisje gehad<3 Ik had echt gevoelens voor d'r. Ik vond haar niet alleen mooi of lief, maar ik kreeg echt gevoelens zoals kriebels in mijn buik ☺ :) Dus daarom ben ik bi. 

Ik zou zelf lekker je tijd nemen! En dan komt het echt goed:)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

miss kan je jezelf voorstellen dat je een relatie hebt met een meisje en dat je een relatie hebt met een jongen. Als het je alle bij leuk/spanned enzo lijkt dan kan je jezelf als bi gaan identificeren. Maar uiteindelijk ligt de keuze gewoon bij jou. 

Veel succes!

Reputatie 2
Badge

Hee @Anoniempjee x 

Ik ben een meisje en bi;) Ik zat zelf best lang te twijfelen tussen hetero of bi, maar toen ik zich afvroeg of ik meiden echt leuk leuk vond en niet alleen mooi wist ik het zeker. Ik heb een tijdje geleden ook verkering met een meisje gehad<3 Ik had echt gevoelens voor d'r. Ik vond haar niet alleen mooi of lief, maar ik kreeg echt gevoelens zoals kriebels in mijn buik ☺ :) Dus daarom ben ik bi. 

Ik zou zelf lekker je tijd nemen! En dan komt het echt goed:)

Liefs x Banaantje <3

Heel erg bedankt voor het verhaal, je hebt echt geholpenn x

Reputatie 2
Badge

Heyy,

miss kan je jezelf voorstellen dat je een relatie hebt met een meisje en dat je een relatie hebt met een jongen. Als het je alle bij leuk/spanned enzo lijkt dan kan je jezelf als bi gaan identificeren. Maar uiteindelijk ligt de keuze gewoon bij jou. 

Veel succes!

Woww, dit is eigenlijk zo slim! Ik ga dit zeker proberen, dankjee! Xx

Reageer