Skip to main content

Het is Paarse Vrijdag! Hoe vieren jullie het op school?

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Het is vandaag Paarse Vrijdag! Vieren jullie Paarse Vrijdag op school? Zo ja,  wat doen jullie dan? Zijn jullie ook in het paars naar school gegaan? Ik ben benieuwd!

✨❤️🧡💛💚💙💜✨

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Hoii!!

Bij mij oo school hadden ze het voor het eerst "gevierd ", ik schrijf gevierd tussen haakjes, omdat we er alleen maar een les over hadden. En ze wisten helemaal niet wat paarse vrijdag überhaupt is. Ze dachten dat het over heel veel dingen gaat, terwijl het volgensmij alleen voor de lhbtiq+ support is... En onze meester had een van een hand z'n nagels paars geverfd, daar had hij zelf een reden voor mr die ga ik hier niet vertellen. 

En een paar kinderen, waaronder ik hadden paarse kleren aan.

❤️🧡💛💚💙💜

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+1

Bij mij op school hebben ze een regenboogvlag opgehangen, een kraampje neergezet waar je je nagels kon laten lakken en gratis paarse armbandjes kon pakken en ze hadden gekleurde stenen op school verstopt en als je er een vond, kon je een prijsje krijgen. Ik vond er een, en kreeg een soort tekenboekje. Zelf had ik alleen zo'n gratis bandje, omdat ik me wat te onzeker vond om helemaal paarse kleren aan te trekken.. (Maar ja, ik heb ook geen paarse kleren...) 

Zelf twijfel ik of ik gay ofzo ben, aangezien ik nog nooit verkering heb gehad, maar als ik dat wel ben, ga ik niet op het middelbare uit de kast komen. Ik heb daar bijvoorbeeld een vriend en die is homofobisch doordat hij ultra gelovig is, en ik wil hem niet kwijt omdat hij een van mijn enige vrienden is. Maar ik ben al te onzeker om tegen iemand te zeggen dat ik twijfel…

Nou, dat was het wat ik wilde zeggen!

Groetjes!

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

(sorry ik been heel laat lolol)

Ik had een paarse trui aan, en een paarse (kandi) stropdas! :33

- Two time