Skip to main content

Zoals ik in de titel al zei. HELP ME! 

Ik zit op dit moment nog zwaar in de kast. Ik denk dat ik bi ben maar weet het niet zeker. 
Op sommige momenten voelt het alsof ik verliefd ben op een vriendin van me. Maar op een ander moment weer niet. 

Die vriendin ken ik nog maar een half jaar. Ik weet dat ze niet straight is maar ik weet ook niet of ze bi is of lesbisch. 

Ik wil gewoon weten wat jullie ervaringen zijn. Hoe zijn jullie erachter gekomen wat je bent?  Want ik wil niet dat ik straks uit de kast kom. En dat ik dan toch niet ben wat ik zeg. En dat ze dan gaan zeggen “Ja het was gwn een fase” Ik twijfel nogal. So let me know!

xxx

yo, ik zit soortvan in dezelfde situatie lol, dus uhm ik zou zeggen afwachten. ik heb heel vaak de neiging om tegen  haar te zeggen dat ik haar leuk vind, maar ik weet het nog niet zeker, dus afwachten lijkt me de beste optie voor ons beide :)


hiiii, ik heb ook zo´n probleem.. ik snap dat het nu voelt alsof je het helemaal moet weten maar het is ook gwn oke als je nog twijfelt en je hoeft ook niet per se uit de kast te komen je kan ook als iemand er een keer naar vraagt zeggen dat je het nog niet helemaal weet. dat is heus niet raar ofz

 

ik hoop dat het helpt (ja vervelend om te horen) tijd zal het leren!


Reageer