Vraag

Help Trans

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke, ff wat info:

  • Mijn ouders weten dat ik trans ben (of ja, ermee zit in ieder geval)
  • Er is een meisje die ik erg leuk vind. Ik denk dat ik serieus kans heb met haar.

 

Hetgene wat mij stopt met het doorgaan van mijn trans ‘journey’ is dat meisje. Laten we reëel zijn, ze zou niet de transgender willen daten, al zou ze überhaupt meisjes leuk vinden.

Ook zou het op school immens raar zijn als ik dus trans zou zijn. Ik word dan gewoon gelijk anders gezien door iedereen op school, want laten we opnieuw reëel zijn, het is gewoon super vaag. Ik heb het gevoel dat mijn vriendengroep me gelijk anders zou zien. Het zijn 4 meiden (waarvan 1 mijn ex-vriendin is).  Ik vind ze allemaal super leuk en zij zijn de reden waarom ik gewoon de dag doorkom op school.

Ik zou gewoon alles natuurlijk hetzelfde willen hebben, maar dat ik dan een meisje ben, MAAR DAT KAN NATUURLIJK NIET. 

Dus nu zijn mijn vragen:

  1. Wat moet ik doen qua het voortzetten van mijn trans-praktijken.
  2. Hoe moet ik dit handelen met het meisje dat ik leuk vind.
  3. Hoe moet ik dit handelen met mijn vriendengroep.

1 reactie

Badge

hii! ben pas nieuw op kindertelefoon dus begrijpt steeds beter hoe ik dexe web gebruik, maar ik denk wel dat ik je een beetje kan helpen

als ik jou was, dan denk ik dat het beter is om eerst uit de kast te komen als trans (pas als jij zeker weet dat je er klaar voor bent), en dan meer aankijken hoe mensen het vinden (wat niet belankrijk is want jij bent jij en dat is belankrijk)

natuurlijk is het logisch als iedereen je eerst apart gaat vinden, maar hoe langer mensen het weten hoe normaler iedereen het vind, en met het meisje hoef je je geen zorgen te maken, als ze je accepteert heb je een kans maar zo niet zou ik zeggen laat het gaan!

ik hoop dat ik een beetje heb geholpen, ik wens je nog heel veel succes<3!!

Reageer