Skip to main content
Vraag

help misschien weet iemand dat ik bi ben terwijl ik het niet wil

• December 5, 2025
  • 0 reacties
  • 41 Bekeken

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9

Help mij pls weet niet wat ik moet doen

ik ben bi en daar ben ik ongeveer 4 jaar geleden (toen ik in de brugklas zat) achter gekomen

paar maanden erna moesten ik van school een masker maken niet letterlijk maken maken maar ze gaven ons een masker en aan de buiten kant moest hoe je je gedraagt aan de buitenwereld en de binnenkant moest hoe je echt was

ik had aan de binnen kant gezet dat ik bi en na die opdracht had ik het in een doos in mijn kamer gezet dacht van niemand gaat er toch in nou kom ik net mijn kamer binnen en zie ik die doos niet meer

ik ben bang dat iemand het weet bijvoorbeeld  de huishoudelijke hulp ofzo en voordat je denkt waar maakt jij je druk over als iemand het weet nou mijn familie denkt dat ik hetero ben ik heb ze nooit verteld dat ik bi ben omdat ze niet willen dat ik het ben ze hebben zegmaar (sorry als ik mensen beledig is niet mijn bedoeling maar weet niet hoe ik het goed moet verwoorden) een hekel aan

ooit vroeg ik aan mijn oma wat zou je doen als mijn broers of vader homo waren ze zei volgens mij iets van dan hoeven ze niet meer thuis hier te komen en een keer vroeg mijn oudste broer van wat vind je van homo’s ik heb er geen hekel aan van mij mag iedereen zijn wie die wil maar dat kon ik niet zeggen dus zij ik i don’t know toen begon hij dat homo’s vies waren en mijn oma kwam in het gesprek en ging het dat ook zeggen en moest ik het ook zeggen (wat ik niet meenden)

maar wat moet ik doen als iemand erachter kom en wat moet ik überhaupt doen help mij (ik durf niet aan mijn oma te vragen waar ik bij woon waar die doos is)