Vraag

help mijn familie is tegen mensen die gay zijn..

  • 31 March 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik heb zelf al een tijdje dat ik denk dat ik op meiden val maar ik durf het niemand te vertellen. Laatst toen waren we met de familie uit eten en toen was er een groep mensen met regenboog dingen enzo om en die mensen waren trans en alles en toen ging mijn familie de hele tijd gemene dingen zeggen over ze en dat ze gestoord waren en die mensen horen er niet te zijn enz.  Toen later toen was ik bij me stief opa en oma en me stief opa die was aan het bouwen met mijn neefje en hij ging een kerk maken waar “alle homo’s zichzelf moesten ophangen en alle getinte mensen ook” ikzelf vind het echt heel erg lastig om hier mee om te gaan omdat ik zelf ook denk dat ik op hetzelfde geslacht val en eigenlijk mag dat dus niet. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? 
Dit is mijn vaders kant van de familie mijn moeders kant is wel oké met mensen die gay zijn maar zij weten het ook niet want ik durf het niet te zeggen. Ik wil het niet voor altijd geheim houden want wat als ik opeens een relatie krijg. Hoe moet ik het ooit tegen ze zeggen als ik weet hoe ze erover denken? 
 


2 reacties

Reputatie 4
Badge

Heey @66xxanoniemxx66 

Ik vind dit zo erg om te horen trek je alsjeblieft niets aan van wat ze zeggen jij hoort op deze aarde te zijn het is echt shit om dat steeds te horen probeer online of gwn normaal mensen te zoeken die je wel accepteren en of lhbtqia+ zijn er zijn er meer dan je denkt wat mij erg helpt is het nadenken over het feit dat deze mensen gewoon niet slim genoeg zijn om onze wereld te kunnen begrijpen ik weet niet of je ze veel ziet maar probeer deze negatieve uitspraken niet te dichtbij laten komen kom niet uit de kast als je weet dat het foutgaat denk altijd over het ergste na en bereid je daar op voor als het gebeurt heb je een plan b? Sommige mensen komen nooit uit de kast bij hun familie en sommigen pas in hun volwassen jaren uit de kast want dan zijn ze soms wel veilig ik hoop dat dit hielp ik wens zoveel positieve dingen naar je toe 

🏳️‍🌈Groetjess kath🏳️‍🌈

Badge

Heey @66xxanoniemxx66 

Ik vind dit zo erg om te horen trek je alsjeblieft niets aan van wat ze zeggen jij hoort op deze aarde te zijn het is echt shit om dat steeds te horen probeer online of gwn normaal mensen te zoeken die je wel accepteren en of lhbtqia+ zijn er zijn er meer dan je denkt wat mij erg helpt is het nadenken over het feit dat deze mensen gewoon niet slim genoeg zijn om onze wereld te kunnen begrijpen ik weet niet of je ze veel ziet maar probeer deze negatieve uitspraken niet te dichtbij laten komen kom niet uit de kast als je weet dat het foutgaat denk altijd over het ergste na en bereid je daar op voor als het gebeurt heb je een plan b? Sommige mensen komen nooit uit de kast bij hun familie en sommigen pas in hun volwassen jaren uit de kast want dan zijn ze soms wel veilig ik hoop dat dit hielp ik wens zoveel positieve dingen naar je toe 

🏳️‍🌈Groetjess kath🏳️‍🌈

Heyy Oprecht heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ga proberen te doen wat je zegt kwa dat ik het niet teveel moet aantrekken. Ik zie redelijk vaak maar ik woon bij mijn moeder dus niet iedere week ofzo. Ik denk dat ik het gewoon alleen tegen me moeder ga zeggen en buiten dat laat ik het gwn voor wat het is en proberen alle haat van me familie te vergeten of in ieder geval niet teveel mee zitten. Nogmaals echt zo erg bedankt. 

Reageer