Ik vind een meisje leuk, ze is 1 jaar ouder en we banden wel goed maar ik weet niet of zij mij ook LEUK LEUK vindt. Iemand tips?
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,
ik kom je een paar tips geven (uit ervaring) ik had vorig jaar een verkering met een jongen en hij had het wel oke gevraagd alleen ik ga betere tips geven haha,
oke dus als aller eerst moet je bedenken of je het online wilt vragen of in real life
als je online doet doe dan casual whatsapp. dat is netjes en fijner dan snap bijv.
sommige jongen vragen dan of het meisje ze leuk vind en als ze dat niet vind zeg je bijv dat het een prank was. niet elk meisje vind het leuk om geprankt te worden dus denk daar over na. als ze dan ja zou zeggen is het top. probeer gewoon een beetje uit te vogelen of ze je leuk vind.
kijk ook of ze andere jongens of meisjes niet al leuk vind, dat kan best vraag of ze een crush heeft bijvoorbeeld.
als je het haar vraagt kijk eerst of ze met je wilt flirten. vraag daarna als je signalen krijgt. hoi, ik wilde iets vragen, uhm vind je me leuk? doe het schattig of stoer maar blijf jezelf!
ik weet niet of dit geholpen heeft ik heb het geprobeert
groetjes,
nachtbloempje
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.