Vraag

help ik ben gay

  • 24 April 2023
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi ik ben L de anoniem en denk dat ik homo ben maar ik weet het niet honderd procent zeker ik hield vroeger van meisjes maar nu ben ik ook verliefd op een jongen ( ik ben zelf ook een jongen ) ik denk zelf dat ik gay ben maar weet het niet zeker dus een vraagje voor de homo’s lesbo’s en bi mensen hoe wisten jullie het?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet dat ik bi ben door de kindertelefoon en dat ik uit eindelijk zelfs op een meisje verliefd ben geworden (ik ben een meisje) maar als je vroeger op vrouwen verliefd werd maar nu op jongens zou ik nog even kijken of je nog een keer op een meisje verliefd word

Badge

Hey, ik het zelfde verhaal maar ik ben ni echt persee verliefd op een jongen maar vind het wel leuk om soms gewoon op iemand aftrekken. En ik wil ook echt een keer proberen om een jongen te pijpen,aftrekken en anaal pakken

Reputatie 7
Badge +9

Dat weet je niet. Je komt er vanzelf achter, je kust een meisje maar je voelt geen connectie, een traject waar ze je bij helpen of je gay bi of zoiets ben.

 

Allerlei dingen maat, komt vanzelf wel. En tot die tijd maakt het zoiezo niet veel uit

Reputatie 4
Badge +3

tja het is gewoon zo , of je weet het eig altijd al zeker of je expirimenteert later wat en vind dat van “oh dit is wel fijner/aantrekkelijker” ik persoonlijk heb nog nooit wat voor jongens gehad dus ik heb nooit beter geweten/me anders gevoeld :))

Reputatie 4
Badge +3

maar het kan natuurlijk dus ook dat je er later gewoon spontaan achter komt dus meschien ben je wel bi/gay ja :))

Reageer