Skip to main content

Hoii ik ben een meisje 15 jaar en heb al wel eens eerder een topic gepost voor als je die topics hebt gelezen en je je afvraagt hoe het nu gaat het gaat bijna helemaal prima maar ik zit met 1 klein dingetje  ik denk dat ik bi ben nou ja ik weet het eigenlijk wel zeker ik fantaseer namelijk over jongens en meisjes en heb ook wel is een crush gehad op beide maar mijn vraag is nu vooral eigenlijk hoe vertel ik dit aan mensen want er zijn wel een of twee mensen die het weten maar ik wil het eigenlijk gewoon aan mijn vrienden en familie vertellen heeft iemand tips hoe alvast bedankt!

hoiiiii, ik ben vorige week ook uit de kast gekomen en het ging helemaal top ik ga je een paar tips geven en hopen dat die helpen.

• als je het spannend vind om te vertellen probeer dan via whatsapp
  • als je je gezin verteld vertel dan na dat je klaar bent met het eten, beste moment of als je gaat slapen. zo hoef je niet te lang door te gaan met het gesprek als de reactie niet fantastisch is. maar ik ga er vanuit dat ze je supporten 💖,
  • vertel je famillie het een voor een per persoon. (ooms nichtjes tantes opas en omas) je mag het ze allemaal in een keer vertellen maar vertel het 1 op 1 zodat je meer aandacht vanze krijgt en dat ze het beter begrijpen
  • check ook altijd of je famillie leden niet homofobisch zijn.😂
  • niet te zenuwachtig zijn, en je mag emotioneel worden hoor💗
  • bereid je voor op verschillende reacties. (erg belangrijk)
  • ik hoop dat dit hielp.

als je meer vragen hebt of dingen te vertellen antwoord dan 💝

liefs,

nachtbloempje

hoiiiii, ik ben vorige week ook uit de kast gekomen en het ging helemaal top ik ga je een paar tips geven en hopen dat die helpen.

• als je het spannend vind om te vertellen probeer dan via whatsapp
  • als je je gezin verteld vertel dan na dat je klaar bent met het eten, beste moment of als je gaat slapen. zo hoef je niet te lang door te gaan met het gesprek als de reactie niet fantastisch is. maar ik ga er vanuit dat ze je supporten 💖,
  • vertel je famillie het een voor een per persoon. (ooms nichtjes tantes opas en omas) je mag het ze allemaal in een keer vertellen maar vertel het 1 op 1 zodat je meer aandacht vanze krijgt en dat ze het beter begrijpen
  • check ook altijd of je famillie leden niet homofobisch zijn.😂
  • niet te zenuwachtig zijn, en je mag emotioneel worden hoor💗
  • bereid je voor op verschillende reacties. (erg belangrijk)
  • ik hoop dat dit hielp.

als je meer vragen hebt of dingen te vertellen antwoord dan 💝

liefs,

nachtbloempje

Dankjewel ik ga deze tips zoizo gebruiken🩷

Reageer