Vraag

help heeft iemand tips wil tegen mijn aller beste vriendin vertellen dat ik als meisje meisjes leuk vindt maar hoe iemand tips

  • 8 March 2022
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik was al 2 jaar op zoek naar wie ik ben tot dat ik er 4 weken geleden achter kwam dat ik als meisje geen interesse meer had in jongens had namelijk een vriend en daar ging het mee uit omdat ik het niet meer zo leuk vindt maar elke keer als ik mijn bed zie en ze heeft of een vriend of maakt oogcontact met me dan voel ik opeens vlinders in mijn buik zo erg dat het niet meer stopt


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi helemaal goed toch :)  ik zou zeggen geniet van je gevoel en als je bff echt een bff is kan ze het zeker handelen :)  ik zou anders eerst eens aftasten wat ze er van vind zovan “wat vind jij eigenlijk van….”  of je begint over dat je van iemand hoorde die viel op meisjes of jongens en dan kijk je hoe ze reageert. Als ze een echte vriendin is dan zal ze blij voor je zijn en het helemaal prima vinden !  Succes hoor !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Ik zal je tips zeker gaan proberen

Bedankt

 

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik ben het eens met @Julian12 Ik zou dat doen en weet dat je het kan

Reputatie 7
Badge +19

Vertel je ook hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +9

Eens met @Julian12 !! Je kan het ook erover hebben over hoe zij erover denkt enz, en dan kan je het heel random eruit gooien. Ik vertelde zo ook aan mn vrienden wie ik leuk vond, we hadden het over wie jongen A leuk vond, en toen zei ik gwn heel random dat ik iemand uit de klas leuk vond. Apart thema maar werkt ongeveer hetzelfde.

 

Reputatie 2
Badge

Vertel je ook hoe het afloopt?

Doe ik zeker

 

Reputatie 7
Badge +19

Fijn ik duim voor je

Je kan altijd tegen hem zeggen 

ik heb gedroomd dat we een koppel zijn

kijk dan hoe hij reageert 

 

Ik duim ook voor je

 

Zelle

Reputatie 2
Badge

Jongens jullie tips heeft enorm geholpen heb het pas vandaag kunnen zeggen maar ze was trots op mij dat ik het haar had verteld dankjewel allemaal

 

Reageer