Ik was al 2 jaar op zoek naar wie ik ben tot dat ik er 4 weken geleden achter kwam dat ik als meisje geen interesse meer had in jongens had namelijk een vriend en daar ging het mee uit omdat ik het niet meer zo leuk vindt maar elke keer als ik mijn bed zie en ze heeft of een vriend of maakt oogcontact met me dan voel ik opeens vlinders in mijn buik zo erg dat het niet meer stopt
Hoi helemaal goed toch :) ik zou zeggen geniet van je gevoel en als je bff echt een bff is kan ze het zeker handelen :) ik zou anders eerst eens aftasten wat ze er van vind zovan “wat vind jij eigenlijk van….” of je begint over dat je van iemand hoorde die viel op meisjes of jongens en dan kijk je hoe ze reageert. Als ze een echte vriendin is dan zal ze blij voor je zijn en het helemaal prima vinden ! Succes hoor !
Grtz liefs Julian X
Ik zal je tips zeker gaan proberen
Bedankt
Ja ik ben het eens met
Vertel je ook hoe het afloopt?
Eens met
Vertel je ook hoe het afloopt?
Doe ik zeker
Fijn ik duim voor je
Je kan altijd tegen hem zeggen
ik heb gedroomd dat we een koppel zijn
kijk dan hoe hij reageert
Ik duim ook voor je
Zelle
Jongens jullie tips heeft enorm geholpen heb het pas vandaag kunnen zeggen maar ze was trots op mij dat ik het haar had verteld dankjewel allemaal
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.