Skip to main content
Vraag

hebben jongens geluk?

• September 26, 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Omdat jongens alles beter hebben en meisjes alles slechter

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Hoi dat is echt niet zo hoor. Lees jij eigenlijk alle reacties wel die je krijgt? Ook van jongens? Ik zou alles eens goed na lezen wat je allemaal gekregen hebt.  Je zit er heel erg mee dat is al vervelend voor je. Maar telkens plaats je nieuwe topics waar in andere topics van jou al uitgebreid antwoord op is gegeven. Lees het een keertje:) 

Groetjes Tjempie xx

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

ik denk echt niet dat dat zo is. 

misschien lijkt het wel zo omdat jongens er meer open erover zijn en er meer grapjes over maken, en meiden zich meestal wat meer opsluiten.

daarbuiten hebben wij vrouwen voornamelijk zelf ook al problemen zoals: ongeteldheid, wij moeten het kind dragen & sommige vrouwen durfen niet meer alleen over straat omdat ze dan bang zijn om ontvoerd of aangerand te worden. dit soort dingen hebben vrouwen meestal al van zichzelf en dat is nou eenmaal zo.

xx

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

Hey ​@Waterblad,

Zoals ​@Tjempie zegt is het een goede tip om je reacties op je vorige topics te lezen ipv iedere keer een nieuwe te maken.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy meiden hebben niet alles beter ja ik ben het er mee eens julie worden zwanger lijkt me pijnlijk en julie worden ongestelt als meiden lijkt me ook pijnlijk jongens hebben minder pijnlijke dingen maar dit houd eigenlijk in dat meiden sterker zijn dan jongens toch????

aleen ik ben zelf een jongen en ik heb zelf echt geen geluk ben ook geboren op vrijdag 13e (somige mensen denken dat deze dag ongeluk brengt) mn lievelings getal is 13 (mensen denken dat dit n ongeluks getal is) en mijn lievelings kat is een zwarte kat (mensen denken dat dit ongeluk geeft oh ja in een land geeft deze kat geluk weet niet meer welk land maar ik leef daar niet ig)

suc7 

"anoniem 1305”