Skip to main content
Vraag

halloooo

• July 19, 2026
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Marcco
Forum|alt.badge.img+2

Yoo, sorry dat ik lang weg was ;( duss... ik ben eigenlijk een meisje maar ik wil sinds eind groep 8 graag een jongen zijn. Ben ik trans? Geen idee. Ik ben moslim en draag hoofddoek en dat maakt het wel moeilijk. Oh ya ik ben ook aromantisch :>  doei doeiii ^^

3 reacties

The blue spirit
Forum|alt.badge.img+1

Beste ​@Aerix 

Het is niet erg dat je een tijdje weg was. Het forum is bedoeld om je hart te luchten en andere mensen te helpen wanneer je dat maar wil. Ik dacht vroeger ook dat ik aromatisch was, tot ik in de 2e van de middelbare opeens super verliefd werd op een meisje uit mijn klas. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar weet dat verliefdheid niet aan leeftijd hangt. Zeker, omdat je ook nog niet zeker weet of je trans bent. Denk ik dat je nog in een ontwikkelingsfase zit, waar alles nog kan veranderen.

Liefs The Blue Spirit

Forum|alt.badge.img

Yoo, sorry dat ik lang weg was ;( duss... ik ben eigenlijk een meisje maar ik wil sinds eind groep 8 graag een jongen zijn. Ben ik trans? Geen idee. Ik ben moslim en draag hoofddoek en dat maakt het wel moeilijk. Oh ya ik ben ook aromantisch :>  doei doeiii ^^

hooi, ik snap je vraag hier niet helemaal? kun je die een keer duidelijk herhalen?

Marcco
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 21, 2026

--onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon--

@anoniemmeisje17 Tuurlijk :3 ik wou/wil graag sinds eind groep 8 een jongen zijn, maar ik ben een moslima en draagt hoofddoek. Dus ik wil wat "mannelijker" uitzien zogezegt :)