Skip to main content

Ik ben 14 en wil sperma alleen heb ik het nog niet en mn piemel is ook nog niet gegroeid  maar mn vraag is was jullie piemel eerst gegroeid en kreeg je daarna pas sperma of kreeg je eerst sperma toen je piemel nog niet was gegroeid 

en mn piemel is ook nog niet gegroeid

Ik weet niet helemaal welk beeld je daarbij hebt, maar verwacht in ieder geval niet dat het van de een of andere dag in een knuppel van 20 cm verandert.
 

Wanneer je geslachtsrijp wordt en dus zaadcellen afgeeft als je klaarkomt en wanneer de penis het meeste groeit verschilt sterk per persoon.

We kunnen dus duizend reacties met onze persoonlijke ervaringen delen, maar dat zorgt er niet opeens voor dat je wel geslachtsrijp wordt.

Dit zal vanzelf gebeuren, wat betekent dat jij er geen controle over hebt.
Omdat je er dus niets aan kunt doen, kun je er beter niet zo veel tijd aan besteden.
Er zijn andere dingen waar je je zorgen over kunt maken, maar hier heeft dat geen effect.


Ik net voor mijn 12de verjaardag ..toen was mijn piemel gegroeid van 6 cm slap naar 11 cm . En de erectie van 12 cm naar 17 cm.

Ook had ik een BOS  schaamhaar met 11 Jaar.

Mijn zaadballen waren veel dikker geworden 


Ik ben 12 en heb nog geen sperma en ook nog geen voorvocht en m’n piemel is ook nog niet echt aan het groeien 


Hey!
Op je 14de zit je aan het begin van je puberteit. In je puberteit ontwikkeld je piemel zich enorm. zo wordt hij groter, krijg je schaamhaar en kun je sperma "spuiten". Maar bij iedereen is de puberteit anders. sommige mensen kunnen al op hun 11de spuiten terwijl dat bij anderen duurt tot hun 16de. het is dus heel normaal dat jij dat nog niet kunt. Kortom dat komt nog wel!
Heb je nog meer vragen?


Ik ben 12 en heb nog geen sperma en ook nog geen voorvocht en m’n piemel is ook nog niet echt aan het groeien 

Dit is volkomen normaal hoor! Op jouw leeftijd begin je aan de puberteit. dat betekent dat al deze dingen langzaamaan gaan beginnen te komen. Maak je dus geen zorgen!

 


Ik ben 12 en heb nog geen sperma en ook nog geen voorvocht en m’n piemel is ook nog niet echt aan het groeien 

Dit is volkomen normaal hoor! Op jouw leeftijd begin je aan de puberteit. dat betekent dat al deze dingen langzaamaan gaan beginnen te komen. Maak je dus geen zorgen!

 

Ik maak me ook geen zorgen hoor, het is eigenlijk wel fijn dat ik na het aftrekken niks hoef schoon te maken.  En m’n oudere broer kreeg een heel klein beetje sperma toen hij 15,5 was


Ik was 10 toen ik sperma kreeg en mijn pikkie was toen zo'n 11 cm stijf en mijn ballen waren iets groter geworden.  Bij mij moesten mijn ballen van 2 cm in lengte naar 3 cm gaan voordat ik sperma kreeg. daarna is mijn lul en ballen pas echt gaan groeien.  en niet zo als Gamer16. Mijn lul groeide wat gestaagder. Van 11 cm op mijn 10de / 14cm op mijn 11de /  18 cm op mijn 14de naar nu 19 cm en ik ben bijna 16. mijn ballen zijn nu 7 cm lang bij 4 cm dik. 


Ik weet niet wanneer ik sperma kreeg maar ik weet wel dat ik sperma had voordat mn piemel groeide. Mn lul begon met groeien toen ik ongeveer 14 werd en was toen slap 5 en stijf 7/8 en was een jaar en 4 maanden (was toen 15 en 4 maanden) later was hij slap 8 en stijf 12. Ik hoop dat er zeker nog 4 cm bij komt. 

Het liefst zou ik slap 12 stijf 18 hebben.

 

Ik zal nog een update geven als ik 16 ben.


Ik heb nu al sperma en ben 12 jaar, maar het is wel fijn om het niet te hebben, hoef je ook niets op te ruimen. Je kunt wel gewoon klaarkomen maar er komt dan doorzichtig wit spul uit 


Reageer